اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394081349044729

تلاش برای ارائه نقش متمایز صنعت مد با انتشار کتاب «بازاریابی مد»

کد: 1394081349044729

https://goo.gl/o2FtvR

، تهران , (اخبار رسمی): کتاب بازاریابی مد، نوشته تیم جکسون و دیوید شاو با ترجمه دکتر کامبیز حیدرزاده و دکتر شهناز نایب زاده نیمه دوم آبان ماه از سوی انتشارات سیته با هدف ارائه بینشی در زمینه نقش متمایز بازاریابی صنعت مد، پرکردن شکاف موجود بین دانش مرتبط با فعالیت ­های امور بازاریابی مد در شرکت ­های مد در اختیار خوانندگان و علاقمندان قرار می گیرد.

انتشار کتاب بازاریابی مد

به گزارش روابط عمومی سیته، با وجود بازار بزرگی که برای پوشاک مد در ایران وجود دارد، دانش بازاریابی کالای مد در ایران به دلایل مختلف رشد و توسعه چندانی نیافته و در قیاس نیز از دانش‌های بازاریابی در سایر کالاهای مصرفی عقب‌تر است. شاید یکی از مهم‌ترین دلایل عقب‌نشینی تولیدکنندگان ایرانی پوشاک و واگذاری میدان رقابت به عرضه کننده‌های خارجی عدم آشنایی آنها با دانش بازاریابی مد است. لذا این ضعف و عقب‌ماندگی موجب افزایش بیش از حد ریسک سرمایه‌گذاری در این بخش از تجارت در ایران شده است.

در یک تعریف علمی، بازاریابی مد به کارگیری تکنیک‌ها، روش ها و در واقع بر فلسفه تجارت مد متمرکز و یک وظیفه مهم تجاری در این صنعت است که شامل برنامه‌ریزی، قیمت‌گذاری، ترویج و فروش محصولات مد است.

بر همین اساس مقالات و کتاب هایی که به صورت علمی به این حوزه می پردازد بدون شک می تواند در پروش این موضوع و استانداردسازی این علم موثر واقع شود که کتاب بازاریابی مد نوشته­ تیم جکسون و دیوید شاو یکی از تلاش های پیاده سازی این فن است.

انتشارات سیته، ناشر کتاب­ های تخصصی تبلیغات و بازاریابی که از ابتدا فراهم ­آوردن منابع علمی، کاربردی و به ­روز را در دستور کار خود قرار داده است، از چاپ و انتشار کتاب بازاریابی مد با 492 صفحه در قطع وزیری خبر می دهد. به گفته روابط عمومی این انتشارات، این کتاب علاوه بر اهداف مذکور به تجزیه و تحلیل رابطه میان تئوری و عمل در بازاریابی در صنعت مد پرداخته است که  مطالب زیر را در 10 فصل شامل می ­شود:

  1.  مشتری و مصرف مد
  2.  اطلاعات و تحقیقات بازاریابی پیرامون مد
  3. بخش ­بندی، هدف ­گیری و جایگاه ­یابی در بازاریابی مد
  4.  آمیخته بازاریابی: محصول مد
  5. آمیخته بازاریابی: قیمت ­گذاری در مد
  6. آمیخته بازاریابی: ترفیع و ارتباطات بازاریابی
  7. آمیخته بازاریابی: مکان - کانال­ های توزیع و خدمت ­رسانی
  8. برندسازی در مد و تجملات
  9. رویکردهای جدید در بازاریابی مد
  10. برنامه ­ریزی استراتژیک و تاکتیکی در بازاریابی مد

کتاب بازاریابی مد با توجه به مطالبی که ارائه می دهد می تواند منبعی برای علمی ­کردن پایه ­های صنعت مد و پوشاک و ارائه راهکارهای بازاریابی و تبلیغات در راستای پیشرفت هرچه بیشتر این صنعت در بازارهای داخلی و حضور در عرصه ­های خارجی بر مبنای فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انتشارات سیته

انتشارات سیته در سال 1381 با هدف آموزش و فراهم کردن بستری جدید برای رشد و شکوفایی در حوزه بازاریابی و تبلیغات تأسیس شد و از 1385 فعالیت مستمر خود را آغاز کرد. سیته هم‌اکنون با بیش از 70 عنوان کتاب در حوزه‌های بازاریابی، تبلیغات، برندینگ، فروش و مدیریت به فعالیت خود ادامه می‌دهد و همواره می‌کوشد با مشورت و تبادل نظر، بهترین و درست‌ترین انتخاب را درباره‌ی کتاب‌ها، موضوع‌ها و نام آنها داشته باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

نشریات و کتاب | مد و لباس