اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042565835428

63 ‌سهمیه ایران در مسابقات المپیک ریو 63 ‌سهمیه گرفت

رقابت103‌ ورزشکار‌ ایرانی درپار‌المپیک ریو

کد: 1395042565835428

https://goo.gl/p3CGQK

، تهران , (اخبار رسمی): معاون ورزش قهرمانی وحرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: 103 نفر از ورزشکاران ایرانی در مسابقات پار‌المپیک و 63 نفر نیز در مسابقات المپیک 2016 ریو رقابت می‌کنند.

رقابت103‌ ورزشکار‌ ایرانی درپار‌المپیک ریو

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان نصرالله سجادی در مراسم افتتاح درمانگاه هیئت پزشکی ورزشی استان اردبیل اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان فعالیت خود را برای حمایت از تیم‌ها و ورزشکاران المپیکی 2016 ریو بعد از پایان بازی‌های آسیایی 2014 آغاز کرده است که خوشبختانه تعداد سهمیه‌های ایران در مسابقات المپیک 2016 نسبت به اکثریت دوره‌های قبل بیشتر بوده به‌طوری‌که در طول 16 سال گذشته، رتبه دوم ازلحاظ بیشترین تعداد سهمیه را برخوردار است.

وی گفت: 63 نفر از ورزشکاران ایرانی موفق به کسب سهمیه بازی‌های المپیک 2016 شده‌اند و 103 نفر نیز از ورزشکاران در مسابقات پارالمپیک حضور خواهند داشت که امیدواریم با برنامه‌های صورت گرفته شاهد کسب مدال‌های رنگارنگ توسط ورزشکاران ایرانی باشیم.
معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان افزود: وزارت ورزش و جوانان با حمایت دولت قطعاً جوایز ارزنده‌ای برای مدال‌آوران و قهرمانان المپیک و پارالمپیک در نظر گرفته است که در این راستا وزارت ورزش و جوانان حمایت همه‌جانبه‌ای از فعالیت‌های فدراسیون‌های ورزشی برای کسب موفقیت در المپیک ریو داشته است.
سجادی تصریح کرد: حدود سه هفته به مسابقات المپیک ریو باقی‌مانده است و وزارت ورزش و جوانان با همکاری فدراسیون‌های ورزشی و با آمادگی تمهیدات لازم را برای آمادگی کامل تیم‌ها و ورزشکاران به کار گرفته است که امیدواریم با تلاش‌های صورت گرفته نتایج قابل قبولی برای کاروان اعزام جمهوری اسلامی ایران در مسابقات المپیک و پارالمپیک رقم بخورد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت ورزش و جوانان

وزارت ورزش و جوانان در تاریخ 8 دی ماه 1389 و پس از ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان تشکیل شد. این وزارت‌خانه عالی‌ترین مرجع رسیدگی به مسایل مربوط به ورزش و جوانان در کشورمان است. همچنین مرکز فعالیت‌های قرآنی جوانان کشور، نهادی قرآنی است که زیر نظر وزارت ورزش و جوانان فعالیت می‌کند.حمید سجادی نخستین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، در اواخر خردادماه 1390 به مجلس شورای اسلامی معرفی شد، اما با 137 رأی مخالف نتوانست رأی اعتماد مجلس را به دست آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش