اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042666015428

طی مراسم رسمی

کاروان ایران این هفته به ریو می رود

کد: 1395042666015428

http://goo.gl/JPKEIp

، تهران , (اخبار رسمی): معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان از برگزاری مراسم بدرقه کاروان اعزامی ایران به المپیک ریو 2016 خبر داد.

مراسم بدرقه کاروان اعزامی به ریو این هفته

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سیدنصرالله سجادی گفت: بعد از بازی های آسیایی اینچئون با فدراسیون هایی که کسب سهمیه کردیم و می دانستیم با وجود آن ها موفقیت کسب خواهیم کرد، برنامه ریزی و ورزش را با شتاب بیشتر پی بردیم؛ از این حیث همه رشته ها را از منظر کسب سهمیه  و مدال در ریو مورد بررسی قرار دادیم.

وی افزود: ما توانستیم برای حضور در این دوره از بازی ها، 63 سهمیه از 20 استان کشور در 14 رشته ورزشی  کسب کنیم که این گستردگی بسیار خوب و کارشناسی شده بود؛ ضمن آن که در تاریخ ورزش یران این میزان کسب سهمیه برای نخستین بار اتفاق افتاده است.

به گفته وی درمورد پارالمپیک هم 102 سهمیه از 22 استان در 11 رشته ورزشی کسب شد که نتیجه بسیار خوبی است.

سجادی تصریح کرد: من فکر می کنم  در سه رشته به طور قطع، بتوانیم صاحب مدال شویم .کشتی در دو بخش آزاد و فرنگی، تکواندو و وزنه برداری شانس ما برای کسب مدال هستند و امیدوارم بتوانیم در این رشته ها به مدال های خوش رنگی دست پیدا کنیم .

وی ادامه داد: این سه رشته از نظر کمی وکیفی وضعیت خوبی دارند، مثلاً در کشتی همه اوزان حضور دارد و در تکواندو از 6 سهمیه، 4 نفرجواز ورود به مسابقات المپیک راکسب کرده اند  دوسهمیه از آن  خانم ها بوده که یکی به دست آمده و آقایان نیز می توانستند 4  سهمیه بگیرند که خوشبختانه  سه نفر هم اکنون می توانند در این رقابت ها حضور پیداکنند.

معاون وزیر ورزش اظهار کرد: در رشته های دیگر مثل دو ومیدانی وتیراندازی شانس  کسب مدال داریم  البته نسبت به سه رشته ای که در بالا متذکر شدم کمتر اما امکان کسب یک یا دو مدال وجود دارد. در والیبال  هم از آمادگی خوبی برخورداریم؛ من 10روز را درکنار آن ها گذرانده ام و از نزدیک اراده آن ها را دیده ام که عزم شان را برای موفقیت جزم کرده اند،اما آن ها حریفان قدرتمندی دارند، حریفانی که در کارنامه شان، چندین دوره حضور وعنوان قهرمانی المپیک، جهان  ولیگ به چشم می خورد. نباید توقع ایجاد کنیم که حتما بایدمدال بگیرند،  اما اگر هم بگیرند ما از آن ها ممنون هستیم.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت ورزش و جوانان

وزارت ورزش و جوانان در تاریخ 8 دی ماه 1389 و پس از ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان تشکیل شد. این وزارت‌خانه عالی‌ترین مرجع رسیدگی به مسایل مربوط به ورزش و جوانان در کشورمان است. همچنین مرکز فعالیت‌های قرآنی جوانان کشور، نهادی قرآنی است که زیر نظر وزارت ورزش و جوانان فعالیت می‌کند.حمید سجادی نخستین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، در اواخر خردادماه 1390 به مجلس شورای اسلامی معرفی شد، اما با 137 رأی مخالف نتوانست رأی اعتماد مجلس را به دست آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش