اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042766575314

با استفاده از گزینه های پرداخت بیشتر انجام دهید

روش های افزایش فروش اینترنتی

کد: 1395042766575314

https://goo.gl/pUonqW

، (اخبار رسمی): برای افزایش فروش آنلاین و اینترنتی روش های گوناگونی وجود دارد که یکی از موثرترین آنها ارایه گزینه های متعدد پرداخت برای خریداران است.

روش های افزایش فروش اینترنتی

هیچ چیزی بدتر از جذب ترافیک قابل توجه طی تعطیلات یا طی پیشنهادهای فروش ویژه در فروشگاه آنلاین زیبای شما و از دست دادن خریداران در لحظه پرداخت نیست.

اگر شما طیف گزینه‌های کامل نحوه پرداخت را در اختیار خریداران قرار ندهید،دقیقا همین اتفاق رخ خواهد داد.
نحوه پرداخت هزینه خرید محصولات و خدمات در زمان تعطیلات، به سرعت در حال تغییر است. در حال حاضر مصرف کنندگان قدرت و انعطاف بیشتری برای انتخاب روش پرداختی خود دارند

امروزه پرداخت فوری برای تجارت‌های اینترنی تنها به معنای پذیرش کارت اعتباری نیست. شما باید روش‌های پرداخت بیشتری را ارائه کنید.

چرا مشتریان تنها از کارت ها اعتباری هزینه را پرداخت نمی‌کنند؟

چندین دلیل مهم باعث می‌شود افرادی که دنبال خرید هستند در زمان مشاهده روش‌های پرداخت پول متفاوت از کارت اعتباری، به خریداران واقعی تبدیل شوند.

راحتی

مشتریان شما انتظار یک تجربه پرداخت آنلاین آسان و پایدار را دارند. خریداران در تعطیلات به سرعت حرکت می‌کنند و راحتی می‌خواهند. تجربه آنها از خرید در سایت‌های دیگر حین خرید از شما در ذهنشان وجود دارد. بنابراین، مهم است که شما مراحل را ساده کرده و به مشتریان خود تجربه‌ای آشنا در زمان پرداخت پول ارائه کنید.

سرعت

سرعت پرداخت نیز بسیار مهم است. بهتر است از تایپ شدن تکراری اطلاعات جلوگیری کنید. حتی وارد کردن اطلاعات مورد نیاز مانند آدرس‌های ارسال و صدور صورت حساب می‌توانند طاقت فرسا باشند. گزینه‌های پرداخت جایگزین، درصد ناتمام ماندن مراحل خرید را کاهش می‌دهد، زیرا معمولا تنها به نام کاربری و رمز نیاز دارند و پس از آن تمام اطلاعات لازم خرید برای شما ارسال می‌شود.

امنیت

مصرف کنندگان به خصوص در طول تعطیلات، گارد خود را در مقابل کلاهبرداران حفظ می‌کنند. مشتریان شما می‌خواهند مطمئن شوند که اطلاعات شخصی و مالیشان محفوظ است. برای مثال، زمانی که از PayPal استفاده می کنند، می دانند که می توانند بدون به اشتراک گذاشتن اطلاعات مالیشان عملیات پرداخت را انجام دهند، و در استفاده از مانده حساب، حساب بانکی، کارت اعتباری یا تامین مالی شخصی انعطاف پذیری دارند. (متاسفانه این سرویس در ایران فعال نیست)

چگونه فروش در زمان تعطیلات را قطعی کنیم؟

اخبار خوب برای تجار آنلاین این است که "راه اندازی گزینه‌های پرداخت اضافی می‌تواند فروش شما را افزایش دهد." روش‌های جایگزین پرداخت، بیشتر از یک راه را برای پر کردن تمام شکاف‌های پرداخت، پیشنهاد خواهد داد. ارائه کنندگان روش‌های متفاوت پرداخت‌ می توانند از طریق جذب مشتری بیشتر که به علت وجود نحوه پرداخت محبوب خود خرید می‌کنند، درخواست کالای بیشتری داشته باشند.

برای مثال، 150 میلیون کاربر فعال PayPal در سراسر جهان به فرآیند بررسی پرداخت Paypal عادت کرده اند.

بنابراین، احتمال انتخاب این روش توسط آنها بیشتر است. در هر صورت، بهتر است افراد نیازی به وارد کردن شماره کارت اعتباری در زمان خرید از شما نداشته باشند. در نهایت آنها بدون هیچ زحمتی از کارت اعتباری خود برای خرید استفاده کردهاند.

مدت زمان بیشتری را برای پرداخت در نظر بگیرید

نسیه دادن یکی از جذابترین گزینه‌های پرداخت است که مصرف کنندگان به دنبال آن هستند. همه افراد علاقه دارند اول خرید کرده و بعدا هزینه را بپردازند، مخصوصا در طول تعطیلات. فروشگه‌های بزرگ و بسیاری از خرده فروشان اینترنتی به مشتریان خود نسیه می‌دهند. آنها این کار را برای جذب بیشتر خریداران و فروش‌های کلان انجام می‌دهند.

ارتقا قبل از پرداخت

همچنین بهتر است گزینه‌های پرداخت را قبل از ورود مشتریان به جریان پرداخت، ارائه دهید. خریداران نباید در زمان پرداخت برای اولین بار پیشنهادات شما را مشاهده کنند. دقیقا مانند پیشنهادات ارسال رایگان یا نسیه، در زمان گشت زدن در سایت نیز می‌توانید بر تصمیمات خرید آنها تأثیرگذار باشید. سپس می‌توانید چیزی که انتظار دارند را در زمان پرداخت تقویت کنید.

گزینه‌های پرداختی قابل قبول بخشی از پیشنهاد شماست. قرار دادن انواع متفاوت پرداخت در صفحه اصلی یا صفحه محصولات نیز روشی ساده اما بسیار قدرتمند محسوب می‌شود. این امر در مشتریانی که اولین بار است به سایت وارد شده‌اند، اثربخشی بیشتری دارد.

درپایان باید گفت، هدف شما افزایش درخواست مشتری و اطمینان از تبدیل شدن افراد بازدید کننده به خریدار در شلوغ ترین فصل فروش است. بنابراین باید فرآیند پرداخت خود را با راه حل‌های پرداخت مناسب بهینه سازی کنید. این مسئله تأثیر بسزایی بر فروش خواهد داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیجی سئو

دیجی سئو قسمتی از پروژه‌ای بنام شبکه تجارت الکترونیک آزاد/متن باز ایران است. که به پشتوانه این پروژ‌ه قصد بر بهینه‌سازی سایت‌ها و روش‌های مارکتینگ آنلاین دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]