اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042766665630

برگزاری مرحله دوم استعدادیابی دو و میدانی

کد: 1395042766665630

https://goo.gl/nG1R5I

، تهران , (اخبار رسمی): مرحله دوم طرح ملی استعداد یابی دو و میدانی در تهران اجرا شد.

برگزاری مرحله دوم طرح استعدادیابی دوومیدانی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون دو و میدانی، مرحله دوم طرح ملی استعدادیابی دو و میدانی در استان ها، طی روزهای پنجشنبه و جمعه، 24 و 25 تیرماه با حضور بیش از 200 دانش آموز دختر و پسر مستعد مقطع تحصیلی متوسطه اول، از استان های البرز، قم ، قزوین و تهران در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد.

دانش آموزان مقطع سنی 12 تا 16 سال که هنجارهای اعلام شده توسط آکادمی ملی دو و میدانی را کسب کرده بودند، مورد ارزیابی و آزمون های کارشناسان این طرح قرار گرفتند. از آنجا که دانش آموزان حاضر در این طرح، 2 مرحله آزمون های اجرا شده در مدارس و آزمون های راستی آزمایی هیات های دو و میدانی استان های مربوطه را پشت سر گذاشته بودند، دارای توان مندی های بالایی نیز بودند.
یکی از نکات برجسته این طرح، وجود دانش آموزانی از استان های قم و البرز بود که توپ سافت بال را حدود 65 متر پرتاب کردند که این امر نشان دهنده وجود استعدادهای قابل توجه در این رشته ورزشی است.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون دو و میدانی جمهوری اسلامی ایران

دو و میدانی (به انگلیسی: Track and Field و Sport of athletics) به مجموعه‌ای از ورزش‌ها شامل دوها، پرش‌ها، پرتاب‌ها، پیاده‌روی و رشته‌های ترکیبی گفته می‌شود. برگزاری مسابقات دو و میدانی، در مقایسه با دیگر ورزش‌ها، ساده‌تر است و نیاز چندانی به تجهیزات گران‌قیمت ندارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش