اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051980120283

سازمان بهزیستی موافقت کرد

راه اندازی مهد کودک در مترو

کد: 1395051980120283

http://goo.gl/7xCKz1

، تهران , (اخبار رسمی): سازمان بهزیستی کشور با پیشنهاد مدیرعامل شرکت مترو تهران برای راه اندازی مهدکودک در ایستگاه‌های مترو موافقت کرد.

راه اندازی مهد کودک در مترو

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی بهزیستی ،اوایل هفته جاری  مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران با بیان آنکه تعداد زیادی از زنان کشور در حال حاضر دانشجو و یا شاغل هستند و هر روز با مترو به محل فعالیت خود تردد می کنند و مترو در خط 5 میزبان بانوان زیادی است که از استان البرز برای تحصیل و کار به تهران می آیند و اگر امکاناتی برای فرزندان آنان در مترو قرار داشته باشد، تردد آنان راحت تر و فعالیت آنان در محل کار و تحصیل تسهیل می شود، پیشنهاد احداث مهد کودک در ایستگاه های مترو را داد و تاکید کرد که مترو تهران آمادگی احداث مهدهای کودک با شرایط مختلف در ایستگاه های پرتردد مترو را دارد و در صورت تمایل سازمان بهزیستی کشور می‌توانند با اینکار فرصت های برابری برای زنان در زمینه شغلی و تحصیلی را فراهم آورند.

حال هم حبیب الله مسعودی فرید،معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با اعلام اموافقت بهزیستی با کلیات این پیشنهاد  گفت :برای راه اندازی مهد کودک در ایستگاه های مترو نیاز است تا جزئیات این طرح مورد بررسی قرار گیرد، حدود یک هفته است که این پیشنهاد از سوی شرکت بهره‌برداری مترو تهران به بهزیستی ارائه شده و در حال بررسی جزئیات آن هستیم.

او تاکید کرد که  تنها از کلیات این طرح مطلع بوده و با آن موافق هستیم ولی برای چنین اقدامی نیاز است تا فضای فیزیکی، امنیت کودکان، صلاحیت مسئولان این مراکز برای نگهداری از کودکان و... به دقت مورد بررسی قرار گیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان بهزیستی کشور

سازمان بهزیستی کشور از مهمترین نهادهای حمایتی دولتی است که از طریق بودجه عمومی به افراد معلول و محروم جامعه کمک می‌نماید. پس از پیروزی انقلاب، سازمان بهزیستی کشور از ادغام سازمان‌های خیریه و حمایتی که در این بخش فعالیت می‌کردند، آغاز به کار کرد. پس از بررسی و مطالعات شهید محمد علی فیاض‌بخش، سازمان بهزیستی کشور به موجب لایحه قانونی مورخ 24/4/1359 و در جهت تحقق مفاد اصول سوم، بیست‌ویکم و بیست‌ونهم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، از ادغام 16 سازمان، نهاد، موسسه و انجمن تشکیل شد تا با اتخاذ تدابیر و ارائه خدمات و حمایت‌های غیربیمه‌ای با حفظ ارزش‌ها و کرامت والای انسانی و تکیه بر مشارکت‌های مردم و همکاری نزدیک سازمان‌های ذیربط، در جهت گسترش خدمات توانبخشی، حمایتی، بازپروری و پیشگیری از معلولیت‌ها و آسیب‌های اجتماعی و کمک به تأمین حداقل نیازهای اساسی گروه‌های کم درآمد، اقدام کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | شهر و جامعه