اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052688346014

با طراحی و ساخت اپلیکیشن موبایل فروشگاهی

تجارت موبایلی خود را آغاز کنید

کد: 1395052688346014

http://goo.gl/62MIgq

، تهران , (اخبار رسمی): چرا برند ها نیاز به فروشگاه موبایلی دارند؟ چه سودی یک اپلیکیشن می تواند برای یک کسب و کار کوچک یا متوسط داشته باشد؟ مزیت های اپلیکیشن چندمنظوره است

فروشگاه ساز موبایلی برای اندروید و IOS بدون نیاز به دانش برنامه نویسی، اپلیکیشن موبایل بسازید

اپلیکیشن موبایل فروشگاهی برای اندروید و IOS تجارت موبایل خود را آغاز کنید

به گزارش شرکت اپلیکیشن ساز موبایل پازلی، سه تا از مهم ترین ترند های آینده چیست؟ نرم افزارهای موبایل، موبایل و موبایل. مردم هر روز به طور فزاینده ای از تلفن های هوشمند برای خرید، پرداخت، بازی، کار، آموختن و ارتباطات استفاده می کنند. کاربران در حال مهاجرت از کامپیوترهای رومیزی به موبایل هستند و از مرورگر ها به اپلیکیشن ها. پس چه صاحب یک هتل، رستوران، سالن زیبایی هستید، وب سایت فروشگاهی دارید و چه یک فروشگاه فیزیکی بدون وبسایت، مشتریان برند شما موبایل را بیشتر ترجیه می دهند.

در حال حاضر حدود 45 میلیون تلفن همراه هوشمند در ایران استفاده می شود. به ازای هر سه نفر دو موبایل. ضریب نفوذ موبایل در ایران، به بیش از 130 درصد رسیده است و یک بازار جدید گشوده شده: تجارت همراه.

تجارت الکترونیک تبدیل به تجارت موبایل شده است

خرید آنلاین در آینده نزدیک بر گرد موبایل خواهد گردید. فروشگاه موبایلی ، از طریق درگاه های موبایلی به آسانی می تواند امر خرید را میسر سازد. بنابراین فروشگاه موبایلی شما یک ابزار عالی هم برای معرفی و تبلیغ، هم خرید، و هم پرداخت خواهد بود.

با اپلیکیشن ساز آنلاین موبایل پازلی میتونین اپلیکیشن موبایل فروشگاهی خود را بدون نیاز به دانش برنامه نویسی، طراحی کنید و بسازید. با پازلی می توانید تجارتی جدید با اپلیکیشن موبایل اختصاصی خودتان آغاز کنید و فروشتان را چند برابر کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اپلیکیشن ساز آنلاین موبایل پازلی

با پازلی میتونید بدون هیچ دانشی از طراحی نرم افزار، یک اپلیکیشن موبایل برای خودتون بسازید. نرم افزاری که می تونه برای کسب وکارتون یا حتی خودتون باشه. تمام چیزی که نیاز دارید چند کلیک ساده است که هر کدوم شما را به داشتن یک نرم افزار اختصاصی روی موبایل یا تبلتتان نزدیک و نزدیکتر می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]