اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970508308376014

گفت و گو با حسین آرین مدیرفنی کسب و کار پازلی

برنامه‌نویسی به سادگی آب خوردن با «پازلی» در الکامپ 97

کد: 13970508308376014

https://goo.gl/YMbSii

، تهران , (اخبار رسمی): پازلی، اپلیکیشن‌ساز آنلاین است که یک راه حل بدون نیاز به برنامه‌نویسی را به کاربران خود ارائه می‌دهد. کاربران پازلی می‌توانند به راحتی آب خوردن اپلیکیشن خود را بسازند. کافی است مراحل را دنبال کنند و به سرعت به نتیجه دلخواه خود برسند.

برنامه‌نویسی به سادگی آب خوردن با «پازلی» در الکامپ 97
برنامه‌نویسی به سادگی آب خوردن با «پازلی» در الکامپ 97

حسین آرین مدیر فنی پازلی  درباره خدمات این سامانه، اظهار داشت: پازلی در واقع یک اپلیکیشن‌‌ساز آنلاین است که کاربر آن بدون دانش برنامه‌نویسی، می‌تواند اپلیکیشن موبایل یا کسب‌وکار خود را طراحی کند، در پازلی یک سری ابزار  از پیش تعیین شده است که کاربران می‌توانند با اضافه کردن هر کدام از این ابزاره، اپلیکیشن خود یا کسب و کار خود را طراحی کنند.

وی ادامه داد: کاربران پازلی می‌توانند خروجی اندروید و آی او اس بگیرند. اپلیکیشن اندروید بعد از 5 دقیقه و آی او اس بعد از 3 روز قابل دانلود است. قیمت‌های پازلی به صورت سالیانه پرداخت می‌شود و سالانه 150 هزارتومان به ازای هر اپ دریافت می‌شود.

آرین در رابطه با مزیت پازلی نسبت به سایر رقبا، اظهار کرد: ما در پازلی با مدل‌های مختلفی کار‌ می‌کنیم، بعضی از رقبای ما بر روی یک حوزه تخصصی کار‌ می‌کنند، ما امکانات مختلفی داریم، کاربران می‌توانند با بررسی متوجه شوند که کدام یک از مدل‌ها مناسب آنها است. ضمن اینکه ما پشتیبانی ویژه‌ای برای مشتریانمان در نظر گرفته‌ایم و در همین راستا خدمات بسیار خوبی را ارائه می‌دهیم.

وی هدف از شرکت در الکامپ را اینگونه توضیح داد: هم ما جذب مشتری، هم برندینگ و شناسایی مشتری‌ها بوده است.

آرین در رابطه با خدمات ویژه‌ای که در نمایشگاه الکامپ ارائه می‌دهند، گفت: ما در نمایشگاه تخفیف 40 درصدی را برای بازدیدکنندگان از غرفه‌مان در نظر گرفته‌ایم و به رسم یادبود هم به بازدیدکنندگان خود، عروسک محلی خراسان جنوبی را تقدیم خواهیم کرد.

علاقه‌مندان جهت آشنایی با پازلی و استفاده از خدمات آن می‌توانند به سایت این شرکت به آدرس puzzley.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اپلیکیشن ساز آنلاین موبایل پازلی

با پازلی میتونید بدون هیچ دانشی از طراحی نرم افزار، یک اپلیکیشن موبایل برای خودتون بسازید. نرم افزاری که می تونه برای کسب وکارتون یا حتی خودتون باشه. تمام چیزی که نیاز دارید چند کلیک ساده است که هر کدوم شما را به داشتن یک نرم افزار اختصاصی روی موبایل یا تبلتتان نزدیک و نزدیکتر می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]