اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950726160196014

کافه بازار ارائه می دهد

داروخانه همراه در گوشی همراه

کد: 13950726160196014

https://goo.gl/drZba2

، تهران , (اخبار رسمی): اطلاعات دارویی و البته داروخانه ای همراه در گوشی موبایل، که بیشتر از دوهزار نام دارو به همراه اطلاعات کامل آنها از قبیل گروه دارویی تداخل دارویی ، موارد مصرف ، شکل مصرف، شکل دارو و ...را در خود جای داده هم اکنون در کافه بازار قبل استفاده است.

اپلیکیشن کامل ترین مرجع دارو و بیماری درکافه بازار منتشر شد

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از فروشگاه آنلاین نرم افزارهای موبایل کافه بازار، امروزه و با توسعه فناوری های اینترنتی بیشترین نیازها در فضای مجازی رفع و پسخ داده می شود. به همین منظر و با تاکید بر سرعت در اخذ اطلاعات به جهت  انجام امور روزانه  اپلیکیشن داروخانه ی همرا هنیز به بازار آمده که از طریق آن می شود بهترین بانک دارویی و نام بیماری ها در گوشی خود  به همراه داشته باشید.

در ین نرم افزار اطلاعاتی، می توان به اطلاعاتی به شرح ذیل دست یافت:

بخش اول) اطلاعات دارویی داروخانه ی همراه که بیشتر از دوهزار نام دارو به همراه اطلاعات کامل آنها از قبیل گروه دارویی تداخل دارویی ، موارد مصرف ، شکل مصرف، شکل دارو و ... در این بخش قرار دارد .شخص مورد نظر می تواند در نام داروها جستجو  کرده و یا با گروهبندی الفبایی یا گروهبندی دارویی داروی مورد نظر خود را بیابید . در زمان جستجو برای راحتی و سهولت بیشتر به کاراکتر های ورودی کاربر نزدیکترین آیتم ها به کاراکتر های کاربر برای جستجوی سریعتر نیز پیشنهاد داده می شود.

بخش دوم) شامل اخبار و مقالات پزشکی و سلامت است که در این نرم افزار به پیش از 1000 مقاله میرسد. در این بانک با امکان جستجو در مقالات و نیز رویت لیست کامل مقالات امکان مطالعه مقالات را خواهید داشت . در صورت کوچک بودن سایز برای مطالعه امکان بزرگنمایی قلم نوشتاری نیز به کاربران داده شده است .

شما در این بخش آرشیوی جامع و ارزشمند از مقالات بسیاری در زمینه های سلامت، زیبایی، بهداشت و غیره دارید همچون دایره المعارف کاملی با امکان جستجو نیاز شما رو به بسیاری از اطلاعات سلامت پوشش خواهد داد.

در این اپلیکیشن موبایلی( لینک دانلود از کافه بازار )در قالب خدمات و اطلاع رسانی اطلاعاتی همچون 

✔شرح بیماری
✔علایم‌ شایع‌
✔علل‌
✔عوامل تشدید کننده بیماری
✔پیشگیری‌
✔عواقب‌ مورد انتظار
✔عوارض‌ احتمالی‌
✔درمان‌
✔اصول‌ کلی‌
✔داروها
✔فعالیت در زمان ابتلا به این بیماری
✔رژیم‌ غذایی‌
✔ درچه شرایطی باید به پزشک مراجعه نمود .
اطلاعات دارو شامل:
✔موارد مصرف
✔فارماکینتیک
✔مکانیسم
✔موارد منع مصرف
✔هشدار
✔عوارض
✔نکات
✔میزان مصرف
✔تداخل
✔اشکال دارو به جستجوگر ارائه می شود.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اپلیکیشن ساز آنلاین موبایل پازلی

با پازلی میتونید بدون هیچ دانشی از طراحی نرم افزار، یک اپلیکیشن موبایل برای خودتون بسازید. نرم افزاری که می تونه برای کسب وکارتون یا حتی خودتون باشه. تمام چیزی که نیاز دارید چند کلیک ساده است که هر کدوم شما را به داشتن یک نرم افزار اختصاصی روی موبایل یا تبلتتان نزدیک و نزدیکتر می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی