اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060599415428

پیام روحانی برای کاروان المپیکی ایران

کد: 1395060599415428

http://goo.gl/9R1uHo

، تهران , (اخبار رسمی): دولت تدبیر و امید به حمایت مؤثر از ورزش در ابعاد مختلف قهرمانی و همگانی ادامه می دهد.

پیام روحانی برای کاروان المپیکی ایران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان حسن روحانی بابت بازگشت کاروان المپیکی ایران پیامی را صادر کرد: 

یقین دارم جوانان سرافراز ایران اسلامی با سرمایه امید و ابتکار همواره افتخارآفرین خواهند بود.

دلاورانی که با توانایی و سلحشوری مدال‌آور شدند و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز درآوردند؛ پهلوانانی که سرافرازانه رقابت کردند و علیرغم ناداوری‌ها قهرمان قلوب مردم شدند؛ بانوانی که نشاط و حضور زنان ایرانی را همراه با اصالت‌های دینی و فرهنگی به نمایش گذاشتند و بانوی جوانی که با کسب اولین مدال المپیک نماد این حضور شد؛ قهرمانانی که برای اعتلای ایران و ایرانی غیرتمندانه مبارزه کردند و نهایتاً داوران توانمندی که انصاف و عدالت ایرانی را به نمایش گذاشتند؛ موجب افتخار ملی و شایسته قدردانی و تکریم‌اند.

از سوی ملت ایران به این کاروان افتخارآفرین خوشامد می‌گویم و از وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک، فدراسیون‌های ورزشی، پیشکسوتان،مدیران،رسانه‌ها، مربیان و دست‌اندرکارانی که با سال‌ها برنامه‌ریزی و تلاش یاریگر این قهرمانان بودند، تشکر می‌کنم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت ورزش و جوانان

وزارت ورزش و جوانان در تاریخ 8 دی ماه 1389 و پس از ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان تشکیل شد. این وزارت‌خانه عالی‌ترین مرجع رسیدگی به مسایل مربوط به ورزش و جوانان در کشورمان است. همچنین مرکز فعالیت‌های قرآنی جوانان کشور، نهادی قرآنی است که زیر نظر وزارت ورزش و جوانان فعالیت می‌کند.حمید سجادی نخستین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، در اواخر خردادماه 1390 به مجلس شورای اسلامی معرفی شد، اما با 137 رأی مخالف نتوانست رأی اعتماد مجلس را به دست آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش