اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950606100765615

همزمان با هفته دولت در ارس

دفتر نظام مهندسی کشاورزی راه اندازی شد

کد: 13950606100765615

http://goo.gl/heZUWO

، تبریز , (اخبار رسمی): همزمان با هفته دولت، دفتر سازمان نظام مهندسی کشاورزی در منطقه آزاد ارس راه اندازی شد.

دفتر سازمان نظام مهندسی کشاورزی

به گزارش اخباررسمی و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، در مراسم راه اندازی این دفتر که با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس ضمن خوش یمن خواندن افتتاح دفتر سازمان نظام مهندسی که مقارن با روز گرامیداشت یادواره شهدای سوم شهریور سال 1320 شد گفت: امروز می توانیم از وجود مهندسان که قشر روشنفکر جامعه هستند در حوزه دانش و فناورزی روز دنیا در بخش کشاورزی کمک بگیریم.
عرب باغی، رونق تولید و صادرات و حضور در بازارهای بین المللی را هدف اصلی منطقه آزاد ارس عنوان کرد و گفت: این سازمان و سازمان نظام مهندسی استان از سرمایه گذاری ها با هدف تولید برای صادرات حمایت می کنند.
وی محدودیت های بوجود آمده در منابع تولید در بخش کشاورزی و افزایش جمعیت و نیاز به محصولات کشاورزی را عوامل مهمی در موفقیت سرمایه گذاری در صنعت نوین کشاورزی اعلام کرد و گفت: منطقه آزاد ارس بعنوان صنعتی ترین و سرمایه پذیرترین منطقه آزاد ایران با ظرفیت های بالقوه موجود بهترین مکان برای تولید و صادرات محصولات گلخانه ای می باشد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس هدف از ایجاد این دفتر را خدمت رسانی بهتر برای سرمایه گذاران ، کشاورزان و فازغ التحصیلان بخش کشاورزی عنوان کرد و افزود: یکی از اهداف سازمان منطقه آزاد ارس استفاده بهینه از منابع طبیعی و پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی است که بایستی با به روز نمودن اطلاعات کشاورزی و پیشرفت همگام با دنیا و همچنین استفاده از بالاترین سطح امکانات علمی و فنی در آینده نزدیک شاهد شکوفایی این عرصه مهم اقتصادی باشیم.
در ادامه رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استانی گفت: راه اندازی این دفتر در منطقه آزاد ارس فرصت خوبی برای هم اندیشی اعضا در راستای استفاده از پتانسیل های هر دو سازمان را فراهم خواهد آورد و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد تغییر و تحول در بخش کشاورزی این منطقه بر مبنای اصول فنی و حرفه ای باشیم.
وی با اشاره به توانمندی های سازمان در ارائه خدمات مهندسی افزود: سازمان با در اختیار داشتن نزدیک به 13 هزار نفر عضو حقیق و 500 عضو حقوقی در ارتقاء دانش و بهره وری بخش کشاورزی و افزایش ضریب نفوذ دانش به بهره برداران منطقه آزاد ارس نقش سازنده¬ ای داشته باشد.
شفیعی با اشاره به اهمیت فعال بودن اعضای سازمان در این شهرستان گفت: دفتر نمایندگی منطقه آزاد ارس در ابتدای مسیر فعالیت خود است و برای پیشرفت و توسعه این دفتر به پشتیبانی و حمایت تمامی مسئولین منطقه نیاز دارند.
وی در پایان از تلاش های مدیران منطقه آزاد در خصوص ایجاد بستر لازم برای توسعه بخش کشاورزی و تولید محصولات استاندارد تشکر و قدردانی نمودند.
همچنین در پایان این مراسم مهدی پیرنیاکانی به عنوان رابط اجرایی نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی منطقه آزاد ارس معرفی گردید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس

منطقه آزاد ارس با توانمند سازی و بهره‌گیری از ظرفیت ها، فرصتها و پتانسیل‌های سرزمین اصلی از نقش آفرینان اصلی در شکوفایی و بالندگی کشور در جهت توسعه صنعتی، معدنی، کشاورزی، خدماتی و دستیابی به تکنولوژی های نوین و احراز جایگاه اول اقتصادی کشور در منطقه، و تعمیق امنیت در مرزها بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]