اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950607103296126

تجربه‌ای آوانگارد با بیست تماشاچی در یک مکعب

نمایش «این یک مستند است» با ظرفیت محدود

کد: 13950607103296126

http://goo.gl/UUr0jo

، تهران , (اخبار رسمی): نمایش «این یک مستند نیست» اجرای عمومی خود را از یکشنبه هفتم شهریورماه سال جاری در سالن استاد خسرو شکیبایی تماشاخانه سه نقطه آغاز می‌کند.

نمایش «این یک مستند است» با ظرفیت محدود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از امور ارتباطات رسانه ای و روابط عمومی تماشاخانه و مدرسه تئاتر سه نقطه اجرای عمومی نمایش «این یک مستند است» نوشته و کار عرفان خزاعلی از شامگاه یکشنبه هفتم شهریورماه آغاز می‌شود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده: تجربه ای آوانگارد فقط با بیست تماشاچی درون یک مکعب.... این نمایش به مدت یک ساعت همه روزه تا هفتم مهر ماه به روی صحنه می رود و به دلیل نوع خاص اجرا، در هر نوبت اجرایی صرفا پذیرای 20 تماشاگر خواهد بود.

عواملی که در اجرای نمایش «این یک مستند است» همکاری می‌کنند عبارتند از: کارگردان و نویسنده عرفان خزاعلی، دستیار کارگردان قصه جلالی جعفری، بازیگردان و بازیگر: غزال عنقاگیر،پرفورمر و مسئول مستندات: یکتا طبیبی، نوازنده و مسئول موسیقی: آلین جوهرچی،کریتور: محمد باکویی، طراح صحنه و ساخت: فخرالدین سعادتزاده، عکاس مازیار صادقی، ارتباطات رسانه ای و اطلاع رسانی: روابط عمومی سه نقطه (ندا طهرانی- مصطفی محمودی) تبلیغات فضای مجازی: طراحان هنر ایرانیان.

نمایش «این یک مستند است» اثری از گروه «آبجکتیو» همه روزه تا هفتم مهرماه ساعت 20:30 با مدت زمان 60 دقیقه و بهای بلیت 20 هزار تومان در سالن استاد خسرو شکیبایی تماشاخانه سه نقطه واقع در میدان ولی عصر (عج)- بلوار کشاورز- بعد از تقاع فلسطین- خیابان کبکانیان- نبش کوچه مرتضی زاده به روی صحنه است.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این نمایش می‌توانند به پایگاه فروش بلیت تیوال مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تماشاخانه و مدرسه تئاتر سه نقطه

تماشاخانه و مدرسه تئاتر سه نقطه در سال 1389 با هدف آموزش، تولید و اجرای تئاتر راه اندازی شد و به مدد حضور اساتید باتجربه و کارآزموده به سرعت جایگاهی ویژه در میان هنرمندان و هنرجویان ایرانی بدست آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر