اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950608103965428

وزیر ورزش و جوانان وارد جویبار شد

کد: 13950608103965428

http://goo.gl/zsQOPK

، تهران , (اخبار رسمی): وزیر ورزش و جوانان به منظور کلنگ زنی سالن 5 هزار نفری ورزشی جویبار دقایقی پیش وارد این شهرستان شد.

وزیر ورزش و جوانان وارد جویبار شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، محمود گودرزی صبح امروز به منظور کلنگ زنی سالن  پنج هزار نفری ورزشی جویبار به استان مازندران سفر کرد و دقایقی پیش وارد شهرستان کشتی خیز جویبار شد.
سخنرانی وزیر ورزش و جوانان. گزارش عملکرد استاندار مازندران در حوزه ورزش و جوانان و تجلیل از قهرمانان ورزشی مازندران از مهمترین برنامه هایی است که در حاشیه کلنگ زنی سالن ورزشی جویبار برگزار می شود.
شهرستان جویبار از جمله شهرستانهای کشتی خیز ایران است که تا کنون قهرمانان و پهلوانان بنامی را در رشته کشتی به دنیا معرفی کرده است و به دلیل شدت علاقه مردم این شهرستان به کشتی کمبود یک سالن کشتی مجهز با ظرفیت تماشاگران بالا به شدت احساس می شد که امروز بنای احداث آن به دست وزیر ورزش و جوانان دولت تدبیر و امید دولت آغاز خواهد شد.

گودرزی  به محض ورود به جویبار با حضور در گلزار شهدا به شهدای 8 سال دفاع مقدس این شهرستان ادای احترام کرد .

مناف هاشمی معاون توسعه و منایع وزارت ورزش وجوانان در این سفر وزیر ورزش و جوانان را همراهی می کند .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت ورزش و جوانان

وزارت ورزش و جوانان در تاریخ 8 دی ماه 1389 و پس از ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان تشکیل شد. این وزارت‌خانه عالی‌ترین مرجع رسیدگی به مسایل مربوط به ورزش و جوانان در کشورمان است. همچنین مرکز فعالیت‌های قرآنی جوانان کشور، نهادی قرآنی است که زیر نظر وزارت ورزش و جوانان فعالیت می‌کند.حمید سجادی نخستین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، در اواخر خردادماه 1390 به مجلس شورای اسلامی معرفی شد، اما با 137 رأی مخالف نتوانست رأی اعتماد مجلس را به دست آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش