کد: 13950608105155625

در نمایشگاه دستاوردهای دولت یازدهم در استان خوزستان صورت گرفت

استقبال از غرفه سازمان منطقه آزاد اروند

کد: 13950608105155625

http://goo.gl/P8QYWE

، آبادان , (اخبار رسمی): نمایشگاه دستاوردهای دولت یازدهم درخوزستان در مرکز دائمی نمایشگاه های بین المللی اهواز، شاهد حضور پرشور و استقبال بی نظیر مردم از دستاوردها و رویدادهای اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی منطقه آزاد اروند است.

استقبال از غرفه سازمان منطقه آزاد اروند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند، نمایشگاه دستاوردهای دولت یازدهم، از 5 شهریور، کار خود را در مرکز دائمی نمایشگاه های بین المللی استان خوزستان در اهواز، آغاز کرد و قرار است در شب 8 شهریور، به کار خود پایان دهد.

این نمایشگاه، به مناسبت هفته دولت و گرامی داشت آن، توسط استانداری خوزستان، برگزار، و در آن کلیه دستگاه ها و نهادهای دولتی استان، آخرین دستاوردها و فعالیت های خود را در سه سال اخیر و در دولت تدبیر و امید، به نمایش و معرفی قرار داده اند.

سازمان منطقه آزاد اروند، در این میان، به عنوان یکی از مهم ترین و استراتژی ترین نهادهای استان خوزستان، حضوری فعال و موثر در این نمایشگاه از خود نشان داد.

براساس آمار بازدید ها و مراجعه کنندگان به غرفه این سازمان، به دلیل ماهیت اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد اروند؛ این دستگاه مهم و فعال در استان خوزستان؛ مراجعات و نشست های متعدد و گوناگون اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در غرفه این سازمان، بسیار شاخص و قابل توجه بوده است.

حضور چهره ها و شخصیت های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی استانی و همچنین، خبرنگاران و رسانه های گوناگون به ویژه، صدا و سیما و شبکه های تلویزیونی  برون مرزی در غرفه این سازمان، نشان از قرار گرفتن این نهاد و دستگاه مهم اقتصادی و اجتماعی در مرکز توجه افکار عمومی و صاحبان اندیشه و فعالان عرصه های گوناگون است.

ابراهیم عچرش، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند در این خصوص خاطر نشان کرد: کلیه مجموعه های این سازمان، توانسته است با فراهم نمودن شرایط و ایجاد بستری مناسب با رویکردی تخصصی و کامل و جامع در خصوص حضور فعال در این نمایشگاه، عملکرد موفقیت آمیز سازمان را به اطلاع عموم بازدید کنندگان برساند.

وی در ادامه افزود: راه اندازی سیستمی جامع و کامل و هدفمند، برای اطلاع رسانی و معرفی توانمندی ها و ظرفیت های اقتصادی و سرمایه گذاری  وشناساندن ماهیت و ساختار منطقه آزاد اروند به بازدید کنندگان، تاثیر به سزایی در افزایش میزان بازدید و مراجعات گوناگون از غرفه سازمان را در این ایام برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دولت یازدهم در استان خوزستان، داشته است.

ارائه گزارشات کامل و دقیق از سه حوزه عمرانی و امور زیربنایی، فرهنگی، اجتماعی و گردشگری و در نهایت سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارها و همچنین تدوین راهنمای فرآیند سرمایه گذاری در اروند، از مهم ترین عواملی بود که مورد توجه و تمرکز رسانه ها در این نمایشگاه و غرفه سازمان منطقه آزاد اروند بود.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان در پایان خاطر نشان کرد: بی شک، حضور در این گونه نمایشگاه ها و فراهم شدن فرصت برای معرفی توانمندی های منطقه آزاد اروند در استان خوزستان، یک راهنمای طلایی برای فعالان و سرمایه گذاران علاقمند به فعالیت در این منطقه پر توان و بکر برای تجارت، بازرگانی و خدمات سرمایه گذاری و توسعه فضای کسب و کار است.   نمایشگاه دستاوردهای دولت یازدهم در اهواز  بدون تردید، ظرفیت و توان بسیار بالای استانی را در معرفی  منابع سرمایه گذاری  و شناساندن ظرفیت های اقتصادی آن، به ویژه این منطقه به شهروندان هم استانی عزیز در خوزستان،  دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد اروند

منطقه آزاد اروند با مساحت 37400 هکتار در شمال غربی خلیج فارس شامل شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر(جزیره مینو) می باشد که در محل تلاقی دو رودخانه اروند رود و کارون واقع است. این منطقه در همجواری با کشورهای عراق و کویت می باشد که با داشتن ظرفیتی از قبیل حمل و نقل جاده ای، ریلی، دریایی و هوایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش