اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950609105725428

جهانگیری در دیدار با ملی‌پوشان فوتبال:

رئیس‌جمهور و دولت پشتیبان شما هستند

کد: 13950609105725428

http://goo.gl/SNKdVO

، تهران , (اخبار رسمی): اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور به همراه گودرزی، وزیر ورزش و جوانان با حضور در ورزشگاه آزادی در تمرینات تیم ملی فوتبال حضور پیدا کردند.

رئیس‌جمهور و دولت پشتیبان شما هستند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت وزارت ورزش و جوانان، ورزشگاه نقش جهان به منظور میزبانی  استاندارد و قابل قبول کنفدراسیون فوتبال آسیا در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی فوتبال، مجهز به صندلی شده است تا این استادیوم فوتبال با برخورداری از الزامات و استانداردها آماده میزبانی رقابتهای مقدماتی جام جهانی فوتبال باشد.

اولین دیدار ایران در این رقابتها پنج‌شنبه 11 شهریور ماه  از ساعت 21 در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود. در این راستا دکتر جهانگیری، معاون اول رییس‌جمهور با حضور در این ورزشگاه از نزدیک آخرین شرایط میزبانی کشورمان را نظاره‌گر شد.

در این دیدار گودرزی، وزیر ورزش و جوانان، دکترسجادی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای و دکتر سید مناف هاشمی، معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارتخانه هم حضور داشتند.      

جهانگیری دقایقی با کی‌روش و ملی‌پوشان دیدار و گفتگو کرد.                                                     

معاون اول رئیس جمهوری، در این دیدار گفت: دکتر روحانی، رئیس جمهوری و دولت با تمام توان پشتیبان بازیکنان و کادرفنی تیم ملی فوتبال ایران هستند. به صورت ویژه به اعضای تیم ملی فوتبال علاقه‌مند هستم و امیدوارم در راه پیش‌رو موفق باشید.

وی با بیان اینکه فوتبال به صورت ویژه در میان ورزش‌ها مورد توجه نسل جوان و مردم  قرار دارد و انها همه بازی ها را به صورت ویژه دنبال می‌کنند، إظهار داشت: دولت و در راس آن رئیس‌جمهوری با تمام توان پشتیبان بازیکنان، کادر فنی و کارلوس کی روش سرمربی خوب تیم ملی فوتبال هستند. کی‌روش مربی بسیار خوبی است که در این مدت زحمات زیادی کشیده است.

جهانگیری تصریح کرد: مردم و دولت انتظار دارند شما به جام جهانی برسید و حتما هم فدراسیون برنامه دقیقی برای موفقیت شما دارد. وزارت ورزش هم آمادگی لازم دارد تا به شما برای رسیدن به موفقیت کمک کند.

جهانگیری تاکید کرد: دولت در ادامه راه مهمی که فوتبال کشورمان برای رسیدن به جام جهانی در پیش رو دارد، از بازیکنان و مربیان حمایت می‌کند. جامعه ایرانی به نشاط و امید نیاز دارد و می‌دانیم مردم ایران هم با امید بازی‌های شما را تماشا می‌کنند.

وی افزود: حضور من در جمع شما برای تشکر است و از شما می‌خواهم این مسیر سخت را با موفقیت پشت سر بگذارید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت ورزش و جوانان

وزارت ورزش و جوانان در تاریخ 8 دی ماه 1389 و پس از ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان تشکیل شد. این وزارت‌خانه عالی‌ترین مرجع رسیدگی به مسایل مربوط به ورزش و جوانان در کشورمان است. همچنین مرکز فعالیت‌های قرآنی جوانان کشور، نهادی قرآنی است که زیر نظر وزارت ورزش و جوانان فعالیت می‌کند.حمید سجادی نخستین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، در اواخر خردادماه 1390 به مجلس شورای اسلامی معرفی شد، اما با 137 رأی مخالف نتوانست رأی اعتماد مجلس را به دست آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش