اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950609105745428

نوبخت در مراسم بدرقه کاروان پارالمپیک ایران:

با پیشینه قهرمانی مردم انتظار بیشتری دارند

کد: 13950609105745428

http://goo.gl/W13K9N

، تهران , (اخبار رسمی): معاون رییس جمهور گفت: ورزش پارالمپیک کشور پیشینه قهرمانی دارد؛ بنابراین انتظار مردم از این ورزش بیشتر است و امیدواریم دلهای مردم را شادتر کنید و با توانایی بالا نتایج بهتر و بالاتر بدست آورید.

با پیشینه قهرمانی مردم انتظار بیشتری دارند

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، محمد باقر نوبخت عصر امروز -دوشنبه- با حضور در فدراسیون ورزشهای جانبازان ومعلولین به منظور بدرقه کاروان پارالمپیک به بازیهای ریو2016 ضمن قرائت فاتحه برمزار شهید گمنام و امضاء دفتر یادبود، با حضور در تمرین تیم والیبال نشسته بانوان گفت: در همین چند دقیقه تماشای تمرین شما روحیه گرفتم .
وی ادامه داد: در آخرین روز هفته دولت و به برکت خون شهیدان رجایی و باهنر فرصت فراهم شد تا از نزدیک به دیدار ورزشکاران پارالمپیک بیایم و با توجه به اینکه گرایش به والیبال دارم از بازی شما لذت بردم و حال که به محل کار خود بازمی گردم ،انرژی گرفتم.
سخنگوی دولت اظهارداشت: دولت نگاه ویژه ای به وزش پارالمپیک دارد و تاکید مقام معظم رهبری نیز دیده شدن ویژه پارالمپیک است .
نوبخت اضافه کرد: حضور ورزشکاران در المپیک 2016 قابل تقدیر بود و مقام معظم رهبری نیز بسیار خوب مورد تقدیر قراردادند.
وی در حین بازدید از تمرین تیم والیبال نشسته بانوان پارالمپیک طی تماس رییس جمهوری، پیام دکتر روحانی را به ورزشکاران ابلاغ کرد وگفت: رییس جمهوری به همه ورزشکاران پارالمپیک سلام رساندند و برای آنان آرزوی توفیق دارند.
اعضای کاروان پارالمپیک صبح امروز حرم حضرت عبدالعظیم حسنی را زیارت کردند و فردا شب عازم بازیهای ریو 2016 خواهند شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت ورزش و جوانان

وزارت ورزش و جوانان در تاریخ 8 دی ماه 1389 و پس از ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان تشکیل شد. این وزارت‌خانه عالی‌ترین مرجع رسیدگی به مسایل مربوط به ورزش و جوانان در کشورمان است. همچنین مرکز فعالیت‌های قرآنی جوانان کشور، نهادی قرآنی است که زیر نظر وزارت ورزش و جوانان فعالیت می‌کند.حمید سجادی نخستین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، در اواخر خردادماه 1390 به مجلس شورای اسلامی معرفی شد، اما با 137 رأی مخالف نتوانست رأی اعتماد مجلس را به دست آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش