کد: 13950610108905820

دربازدید مدیر منطقه پنج عملیات انتقال گاز از تاسیسات و مرکز بهره برداری خطوط لوله آباده مطرح شد

باید به سمت پیمان سپاری فعالیت ها برویم

کد: 13950610108905820

http://goo.gl/THn2ZI

، (اخبار رسمی): مدیر منطقه پنج عملیات انتقال گاز در صدر هیاتی متشکل از معاونین و روسای ارشد منطقه در جمع صمیمی کارکنان تاسیسات تقویت فشار گاز و مرکز بهره برداری خطوط لوله آباده حضور یافت.

باید به سمت پیمانسپاری فعالیت ها برویم

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، حمید خدری ، در این نشست ضمن تاکید بر پیمانسپاری فعالیت ها گفت: باید به سمتی برویم که هیچ کاری در اثر کمبود وقت و منابع انسانی بر زمین نمانده و با پیمانسپاری فعالیت ها از ظرفیت بخش خصوصی نیز در راستای ماموریت ها بهره گیری نمود .
وی اضافه نمود: در این راستا همینک تعمیرات اساسی48 هزارساعته یک دستگاه توربوکمپرسور NP در منطقه برونسپاری شده است که این مورد راهگشای سایر برونسپاری های دیگر خواهد بود.
مهندس خدری در ادامه ضمن تقدیر از کارکنان تاسیسات و مراکز بهره برداری افزود: همه ما در ستاد منطقه در ارایه خدمات ایفای نقش میکنیم و جبهه اصلی صنعت انتقال گاز در تاسیسات و خطوط لوله است.
مهندس خدری با اشاره به موفقیت در برخی تعمیرات ، تصریح کرد: تلاش همکاران درتاسیسات آباده جهت دوبل نمودن UPS ایستگاه و تغییر لاجیک برخی موارد توربوکمپرسور ، به صورت کتابچه جهت انتقال دانش تهیه و دراختیار دیگر همکاران تاسیسات قرارداده خواهد شد.
بر پایه این گزارش ، در این دیدار برخی از کاستی ها و نیازهای مرتبط با کارکنان و آمادگی های لازم جهت ورود به فصل زمستان مورد بررسی قرار گرفت.
تاسیسات تقویت فشار گاز آباده واقع در 10کیلومتری شهرستان آباده فارس بر روی خط چهارم سراسری قرار دارد. این تاسیسات که در سال 1389 به بهره برداری رسیده است .
مرکز تعمیرات خطوط لوله و حمل و نقل آباده نیز در سال 1387 تاسیس شده است و همینک با 27 نفر پرسنل و 40 عدد ماشین آلات سنگین و سبک بهره برداری و تعمیرات 689 کیلومتر لوله گاز را بر عهده دارد. تعداد35 شیر بین راهی و 19 ایستگاه حفاظت کاتدیک در پوشش نگهداری این مرکز است. در حوزه استحفاظی این مرکز شش لانچر و هشت رسیور و خطوط لوله چهارم و هشتم سراسری قرار دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی گاز ایران

کاربرد گاز طبیعی به عنوان سوخت حرارتی تنها قسمتی از موارد متنوع کارآیی این ماده گرانقدر به شمار می رود. اهمیت اصلی و واقعی گاز طبیعی با توجه به ارزش افزوده فراوان و قابلیت تبدیل به هزاران نوع کالای با ارزش اقتصادی در بخش صنعت صنعت و پتروشیمی ظاهر می شود.

منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته