اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950611109375428

اسبقیان بعد از انتخاب به عنوان سرپرست فدراسیون ژیمناستیک:

تا آخرین روز با جدیت امور را پیش خواهم برد

کد: 13950611109375428

http://goo.gl/2hOSqA

، تهران , (اخبار رسمی): سرپرست فدراسیون ژیمناستیک گفت: تا آخرین روز حضور خود، بر اساس نقشه راه و برنامه ریزی صورت گرفته، با جدیت و قدرت امور جاری را پیش خواهم برد.

تا آخرین روز با جدیت امور را پیش خواهم برد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، سید محمد شروین اسبقیان سرپرست فدراسیون با اشاره به خبر برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون ژیمناستیک در 12 مهرماه گفت: همانطور که در بدو ورود به فدراسیون تاکید کرده بودم تا آخرین روز حضور خود، بر اساس نقشه راه و برنامه ریزی صورت گرفته، با جدیت و قدرت امور جاری را پیش خواهم برد .

وی با اشاره به برگزاری رقابت های کشوری نوجوانان و جوانان در اردبیل و گرگان و تشکیل اردوهای آمادگی در جزیره کیش خاطر نشان کرد: هدف اصلی بازی های آسیایی 2018 جاکارتا و نهایتا کسب سهمیه المپیک 2020 است و من امیدوارم هر کسی که به عنوان رئیس فدراسیون ژیمناستیک برگزیده می شود این مسیر را با جدیت تمام طی کند .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت ورزش و جوانان

وزارت ورزش و جوانان در تاریخ 8 دی ماه 1389 و پس از ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان تشکیل شد. این وزارت‌خانه عالی‌ترین مرجع رسیدگی به مسایل مربوط به ورزش و جوانان در کشورمان است. همچنین مرکز فعالیت‌های قرآنی جوانان کشور، نهادی قرآنی است که زیر نظر وزارت ورزش و جوانان فعالیت می‌کند.حمید سجادی نخستین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، در اواخر خردادماه 1390 به مجلس شورای اسلامی معرفی شد، اما با 137 رأی مخالف نتوانست رأی اعتماد مجلس را به دست آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش