اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950615113946104

سرپرست تیم اعزامی ایران به جام‌جهانی اسکی روی چمن:

میزبانی چندان خوبی را شاهد نیستیم

کد: 13950615113946104

http://goo.gl/8QQgy3

، (اخبار رسمی): سرپرست تیم اعزامی ایران به جام‌جهانی اسکی روی چمن می‌گوید میزبان مسابقات برخی از شرایط را به خوبی فراهم نکرده بود.

میزبانی چندان خوبی را شاهد نیستیم

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  روابط عمومی فدراسیون اسکی، پیام محبی سرپرست تیم اسکی روی چمن ایران در رقابت‌های جام‌جهانی ایتالیا در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون اسکی در مورد شرایط این رقابت‌ها اظهار کرد: سطح این رقابت‌های بسیار بالاست. فینال جام‌جهانی اسکی روی چمن به میزبانی ایتالیا به نوعی بالاترین سطح رقابت‌های این رشته ورزشی را دارد.

او در مورد شرایط اسکی‌بازان ایران در این رقابت‌ها نیز اظهار کرد: به دلیل آنچه در دو سال گذشته به اسکی ایران گذشته ما از سطحی که داشتیم فاصله گرفتیم و به همین خاطر در جام‌جهانی ایتالیا نیز از رکورد‌ها پیشین خود فاصله محسوسی گرفتیم.

سرپرست تیم اعزامی ایران به جام‌جهانی اسکی روی چمن خاطر نشان کرد: در دو سال گذشته تمرینات خوبی را سپری نکردیم و همه این موارد سبب شد تا ملی‌پوشان از سطح ایده‌آل خود فاصله داشته باشند.

دکتر محبی با بیان اینکه ایتالیایی‌ها در میزبانی برخی از شرایط را رعایت نکردند، گفت: رقابت‌ها در دو پیست برگزار شد که شرایط پیست اول مناسب بود ولی پیست دوم مسابقات از شرایط خوبی برخوردار نبود. این مساله سبب اعتراض ما و دیگر تیم‌های حاضر در مسابقات شد.

او خاطر نشان کرد: آماده نبودن بخش‌هایی از پیست مسابقه سبب شد تا مسابقه تغییر وضعیت پیدا کند و از "اسلالوم" به "اسپرینت اسلالوم" تغییر کند. نکته جالب اینکه هرگاه ما در ایران میزبانی مسابقات اسکی روی چمن را بر عهده داریم تمامی شرایط را از نظر فنی به خوبی فراهم می‌کنیم و بازهم با وجود این شرایط اشکالاتی را به ما می‌گیرند.

سرپرست تیم اسکی روی چمن ایران در رقابت‌های جام‌جهانی در مورد سطح ایمنی پیست مسابقات نیز گفت: در ایمنی مسابقات برخی اشکالات وجود داشت که البته ما تذکرات لازم را دادیم و مقرر شد هیات برگزاری این اشکالات را برطرف کند.

او در مورد محل اقامت تیم ایران نیز گفت: از نظر اقامت نیز شرایط خوبی برای ما فراهم نبود و این امر را به میزبان متذکر شدیم. فراموش نکنیم که هرگاه ایران میزبان رقابت‌های بین‌المللی اسکی چمن شده بهترین شرایط را برای اقامت ورزشکاران خارجی فراهم کرده است. در مورد شرایط غذایی نیز مشکلاتی وجود دارد و به دلیل نبودن غذای حلال و البته با کیفیت مجبور هستیم تا روزانه مسافتی چندین کیلومتری را برای صرف غذای حلال و با کیفیت طی کنیم.

او در پایان خاطر نشان کرد: ما موارد اعتراضی خود را نسبت به برخی از شرایط بیان کردیم و البته ایتالیایی‌ها نیز تلاش خود را برای رفع مشکلات به کار بستندو در نهایت اینکه امیدواریم در روز پایانی رقابت‌ها نتایج بهتری نسبت به روزهای گذشته بگیریم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران

از وقایع مهم ورزشی دهه 1320 تولد فدراسیون های ورزشی ایران است . در این دهه نهضت المپیک در ایران با تأسیس کمیته ملی المپیک و به طبع آن فدراسیونهای ورزشی مختلف را بهمراه داشتند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش