اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950816177166104

بازدید رئیس فدراسیون اسکی از پیست خور

کد: 13950816177166104

https://goo.gl/hrNr1K

، (اخبار رسمی): رئیس فدراسیون اسکی از پیست اسکی خورد بازدید کرد.

بازدید رئیس فدراسیون اسکی از پیست خور

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکی، سید عبدی افتخاری رئیس فدراسیون اسکی در بازدید از پیست اسکی خور، به شرایط موجود در این پیست اشاره کرد و گفت: باید تلاش کرد تا پیست‌هایی که ظرفیت حضور علاقه‌مندان را دارند، بیش از گذشته فعال شوند و پیست خور هم با توجه به نزدیک بودن به استان البرز و تهران می‌تواند پذیرای اسکی‌بازان زیادی باشد.
وی افزود: شرایط منطقه‌ای پیست و دارا بودن مناظر طبیعی جذاب یکی دیگر از ویژگی‌های پیست اسکی خور است که می‌تواند مورد توجه علاقه‌مندان به اسکی قرار گیرد.
رئیس فدراسیون اسکی با اشاره به ظرفیت بخش خصوصی در رشته اسکی، گفت: بخش خصوصی می‌تواند در اسکی زمینه ساز اتفاقات خوشایندی باشد و تلاش می‌کنیم تا هرچه بیشتر از ظرفیت‌های بخش خصوصی بهره ببریم.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی، پیست خور در فاصله 60 کیلومتری تهران واقع شده است. این پیست با مسیری زیبا و هم جواری روستای تاریخی خور از جاذبه‌های گردشگری استان البرز به شمار می‌آید. در جاده کرج – چالوس قبل از تأسیسات سد کرج و خوزنکلا در سمت راست جاده و پس از گذشتن از سر زیوارت ، گوراب و سیجان ، در منتهی الیه جاده، روستای خور واقع شده که در ابتدای روستا بر دامنه کوه‌های بلند گندمچال‌، پیست اسکی قرار دارد و با کمی عبور از پیچ و خم‌های کوه‌های جنوب روستای خور بوده مناظرزیبای طبیعی و آبشار خور قرار گرفته است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران

از وقایع مهم ورزشی دهه 1320 تولد فدراسیون های ورزشی ایران است . در این دهه نهضت المپیک در ایران با تأسیس کمیته ملی المپیک و به طبع آن فدراسیونهای ورزشی مختلف را بهمراه داشتند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش