اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950623123405428

هاشمی خبر داد

تعیین تکلیف 850 پروژه‌ نیمه‌تمام ورزشی

کد: 13950623123405428

http://goo.gl/qCvn1G

، تهران , (اخبار رسمی): معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان گفت: حدود 850 پروژه ورزشی یا تکمیل شده است یا به بخش خصوصی واگذار کرده‌ایم.

تعیین تکلیف 850 پروژه‌ی نیمه‌تمام ورزشی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، سید مناف هاشمی در سفر به استان لرستان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه وظیفه خودمان می‌دانیم هر چند وقت یکبار به استان‌ها سفر کنیم، افزود: در بحث زیرساخت‌ها و اماکن ورزشی نیاز است استانداردهای لازم را فراهم کنیم تا جوانان به ورزش بپردازند.

وی بیان کرد: خیلی از قهرمانان ما از مناطق محروم کشور بوده و باید زیرساخت‌ها را در این استان‌ها فراهم کنیم.

هاشمی با بیان اینکه در سال‌های اخیر به علت شرایط اقتصادی کشور توفیقی در این زمینه نداشته‌ایم، اضافه کرد: با همه این تفاسیر در هفته دولت 132 پروژه ورزشی با کمترین منابع تخصیص یافته، افتتاح شد و حدود 232 پروژه را به بخش خصوصی واگذار کردیم.

معاون وزیر ورزش و جوانان افزود: همچنین 180 پروژه را به خیرین واگذار کرده‌ایم و در تلاش هستیم با سایر ظرفیت‌هایی که در احکام قانون بودجه است، پروژه‌های نیمه‌کاره ورزش و جوانان را در سطح کشور تعیین تکلیف کنیم.

وی یادآور شد: در شروع کار 4400 پروژه نیمه‌کاره ورزشی را تحویل گرفتیم که الان حدود 850 پروژه یا تکمیل شده یا به بخش خصوصی واگذار کرده‌ایم که آمار نسبتاً خوبی است ولی باید خیلی بیشتر از این تلاش کنیم تا افتتاح‌های بیشتری داشته باشیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت ورزش و جوانان

وزارت ورزش و جوانان در تاریخ 8 دی ماه 1389 و پس از ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان تشکیل شد. این وزارت‌خانه عالی‌ترین مرجع رسیدگی به مسایل مربوط به ورزش و جوانان در کشورمان است. همچنین مرکز فعالیت‌های قرآنی جوانان کشور، نهادی قرآنی است که زیر نظر وزارت ورزش و جوانان فعالیت می‌کند.حمید سجادی نخستین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، در اواخر خردادماه 1390 به مجلس شورای اسلامی معرفی شد، اما با 137 رأی مخالف نتوانست رأی اعتماد مجلس را به دست آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش