اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950627127656110

تجارت میان قزاقستان و ایران افزایش می یابد

برقراری پروازگرگان-اکتائو همزمان با عید غدیر

کد: 13950627127656110

https://goo.gl/6dUM4O

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان از راه‌اندازی پروازهای گرگان – اکتائو برای نخستین‌بار خبر داد و گفت: این پرواز را شرکت هواپیمایی قزاقستانی بک‌ایر از 30 شهریورماه امسال همزمان با عید غدیر برقرار می‌کند

برقراری پروازگرگان-اکتائو همزمان با عید غدیر

به گزارش اخبار رسمی به تقل از شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران تیمور امیری، گفت: جلسه نهایی هماهنگی اداره‌کل فرودگاه‌های استان گلستان و رئیس اتاق بازرگانی این استان با هیات قزاقستانی برای برقراری پروازهای گرگان - اکتائو و بالعکس در این اداره‌کل برگزار شد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان در این‌باره توضیح داد: تعداد زیادی از قزاق‌ها در استان گلستان سکونت دارند و شاهد رشد تجارت میان قزاقستان و ایران هستیم. بنابراین، از شش ماه قبل اعضای اتاق بازرگانی ایران و سفیر قزاقستان در ایران پیگیر راه‌اندازی پروازهای گرگان – اکتائو شدند.

وی ادامه داد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با ارگان‌های ذی‌ربط و بر اساس مجوزهای سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از عید غدیر برابر با 30 شهریور ماه امسال پرواز اوکتائو به گرگان و بالعکس روزهای سه شنبه هر هفته برقرار می‌شود.

به گفته مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان شرکت هواپیمایی بک‌ایر قزاقستان با هواپیمای فوکر 100 برقرار خواهد شد. ظرفیت این پرواز 104نفر است.

 وی اضافه کرد: پیش از این پروازهای نجف و جده از فرودگاه گرگان برقرار شده بود و پرواز گرگان – اکتائو سومین پرواز بین‌المللی این فرودگاه به شمار می‌آید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران

براساس معیارها و مقررات ملی و بین المللی حاکم بر استمرار خدمت رسانی مطلوب، ایمن و مطمئن در صنعت هوانوردی و حمل و نقل هوایی راهبری، مدیریت، نگهداری و توسعه فرودگاه ها،سامانه های هوانوردی کشور ومدیریت ترافیک هوایی کشور به عنوان مهمترین ارکان زیرساختی این صنعت در جمهوری اسلامی ایران بر عهده شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران است که یکی از شرکتهای اصلی وزارت راه و شهرسازی محسوب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | مسکن و ساختمان