اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950628129295428

در پیامی از سوی وزارت ورزش

درگذشت بهمن گلبار نژاد تسلیت گفته شد

کد: 13950628129295428

https://goo.gl/6fsXlN

، تهران , (اخبار رسمی): در گذشت بهمن گلبار نژاد جانباز سرافراز کشورمان و ملی پوش تیم ملی دوچرخه سواری در بازیهای ریو موجب تالم خاطر خانواده بزرگ ورزش شد.

درگذشت بهمن گلبار نژاد تسلیت گفته شد

 به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در این پیام تسلیت آمده است:

" بهمن گلبار نژاد جانیار سرافراز کشورمان و عضو تیم ملی دوچرخه سواری ایران در بازیهای پارلمپیک ریو ، با عشق و علاقه و برای اعتلای نام ایران عزیز در بازیهای ریو به میدان رفت و در نهایت جان خود را برای سربلندی نام کشورش در این میدان ورزشی تقدیم کرد

وزارت ورزش و جوانان در گذشت این قهرمان عزیز را به خانواده بزرگ ورزش کشور ، خانواده داغدارش ، اعضای کاروان پارالمپیک منا و مردم ایران تسلیت می گوید "

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت ورزش و جوانان

وزارت ورزش و جوانان در تاریخ 8 دی ماه 1389 و پس از ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان تشکیل شد. این وزارت‌خانه عالی‌ترین مرجع رسیدگی به مسایل مربوط به ورزش و جوانان در کشورمان است. همچنین مرکز فعالیت‌های قرآنی جوانان کشور، نهادی قرآنی است که زیر نظر وزارت ورزش و جوانان فعالیت می‌کند.حمید سجادی نخستین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، در اواخر خردادماه 1390 به مجلس شورای اسلامی معرفی شد، اما با 137 رأی مخالف نتوانست رأی اعتماد مجلس را به دست آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش