اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950628130406078

در سال اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عمل محقق شد

احیای مجدد کارخانه پلی اکریل اصفهان

کد: 13950628130406078

https://goo.gl/2tE5uv

، اصفهان , (اخبار رسمی): نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: درسال اقتصادمقاومتی، اقدام و عمل، دولت یازدهم به صورت عملی قصد دارد؛ خون تازه‌ای به کارخانه پلی‌اکریل مبارکه تزریق کند و با حمایت‌ وزرات صنعت ، معدن و تجارت از تعطیلی کارخانه پلی‌اکریل جلوگیری شد.

احیای مجدد کارخانه پلی اکریل اصفهان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی ذوب آهن، زهرا سعیدی گفت: وزرات صنعت ، معدن و تجارت با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی 400 میلیارد ریال برای تقویت کارخانه پلی‌اکریل مبارکه اختصاص داد.

وی ،درخصوص اقدامات انجام شده برای جلوگیری از تعطیلی کارخانه پلی‌اکریل گفت: با توجه به پیگیری‌هایی که از طریق مجلس شورای اسلامی انجام شد و همچنین مذاکرات و جلسات مشترک با وزیرصنعت و مسئولان مربوطه و همچنین اطلاع‌رسانی ازطریق‌ رسانه‌ها اقدامات خوبی برای تقویت کارخانه پلی‌اکریل صورت گرفته است.
نماینده مردم مبارکه درمجلس شورای اسلامی،ادامه داد: براساس قانون حمایت صنعتی و جلوگیری از تعطیلی کارخانه‌های کشور هیاتی برای حمایت از صنایع داخلی در وزارت اقتصاد با حضور نمایندگان بخش‌های ذیربط دولت می‌تواند برای تقویت صنایع تشکیل شود که بر اساس این قانون بنده پیشنهاد تشکیل هیات اجرایی را مطرح کردم که مورد موافقت قرار گرفت.
سعیدی با قدردانی از حمایت‌های رئیس جمهور و اعضای هیات دولت برای جلوگیری از تعطیلی کارخانه پلی‌اکریل مبارکه اصفهان، گفت: حدود 1700 کارگر در شرکت پلی‌اکریل مشغول به کار هستند و از طرفی باید به منافع سهامداران این کارخانه توجه شود این موضوعات ضرروت توجه بیشتر به پلی اکریل را نشان می دهد.
وی افزود: هیات اجرایی برای رسیدگی به وضعیت پلی‌اکریل اصفهان تشکیل شده و اعضای این هیات از استاندار احکام خود را دریافت کرده و براین اساس این هیات اداره شرکت پلی‌اکریل را از طرف دولت برعهده می‌گیرد.
سعیدی با تاکید بر لزوم تزریق نقدینگی به کارخانه پلی اکریل افزود:فعالیت یک سوم از صنایع نساجی کشور به فعالیت پلی‌اکریل اصفهان ارتباط دارد و تقویت پلی‌اکریل یک ضرورت است.
نماینده مردم مبارکه درمجلس شورای اسلامی، در پایان تصریح کرد: از رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی هم به خاطر اهتمام ویژه به موضوع تقویت کارخانه پلی‌اکریل مبارکه اصفهان تشکر می‌کنم و امیدوارم با ادامه حمایت‌ها و پرداخت تنخواه به کارخانه پلی‌اکریل، اقدامی عملی برای نجات این کارخانه مهم از ورشکستگی صورت گیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ذوب آهن اصفهان

کارهای اجرایی احداث ساختمان واحدهای مختلف کارخانه از سال 1346 آغاز و با ایجاد کارگاه های کک سازی، اگلومراسیون و کوره بلند شماره 1 در نیمه اول دی ماه 1350 ، بهره برداری از مجتمع با تولید چدن آغاز شد و تولید محصولات فولادی نیز با راه اندازی بخش فولاد سازی و مهندسی نورد در دی ماه 1351 با ظرفیت 550 هزار تن در سال شروع شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید