اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950814175896078

تجهیز ذوب آهن اصفهان به فناوری های نوین

کد: 13950814175896078

https://goo.gl/lHyS82

، اصفهان , (اخبار رسمی): مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان گفت: برای برون رفت این شرکت از مشکلات اقتصادی، ذوب آهن اصفهان باید به فناوریهای نوین تجهیز شود که در این زمینه طرح هایی در دست اقدام است.

تجهیز ذوب آهن اصفهان به فناوری های نوین

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان؛ « احمد صادقی » در مراسم افتتاح ریل ملی در ذوب آهن اصفهان که با حضور معاون اول رئیس جمهوری برگزار شد، افزود: استفاده از پودر ذغال از جمله این طرح هاست که قرارداد اجرای آن با یک شرکت چینی منعقد شده اما به دلیل مشکلات بانکی شروع عملیات اجرایی این طرح به تاخیر افتاده است.

در طرح یاد شده بالا ( پودر ذغال )، در کوره بلند ذوب آهن اصفهان به جای کُک ، پودر ذغال (PCI) تزریق می شود.
تزریق پودر ذغال یکی از روشهای کاهش مصرف انرژی و افزایش تولید در کنار بهبود شرایط زیست محیطی در صنعت فولاد می باشد.
مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان افزود: با انجام این کارها می توانیم ذوب آهن را از زیاندهی خارج کنیم و تولیدات آن را متناسب با شرایط زیست محیطی افزایش دهیم.
وی حمایت دولت از طرح های تولیدی و توسعه ای ذوب آهن اصفهان را خواستار شد و گفت: این شرکت حدود 6 هزار و 665 میلیارد تومان بدهی دارد که از این میزان یکهزار و 200 میلیارد تومان بهره بانکی و در حال افزایش است.
صادقی با اشاره به اینکه ذوب آهن اصفهان سه هزار و 177 میلیارد تومان بدهی بانکی دارد، افزود: این شرکت سه هزار و 488 میلیارد تومان نیز به سازمان ها و معادن تامین کننده مواد اولیه بدهکار است.
مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان اظهارکرد: به رغم همه مشکلات، با اقدامات مدیریتی از جمله کاهش هزینه ها و افزایش فروش محصولات فولاد آلیاژی توانسته ایم، به فعالیت خود ادامه دهیم و بازار را نیز کنترل کنیم .
وی افزود: با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت توانسته ایم قیمت نهایی شمش را به ازاء هرکیلو گرم یکهزار و 600 تومان حفظ کنیم و افزایش قیمت نداشته باشیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ذوب آهن اصفهان

کارهای اجرایی احداث ساختمان واحدهای مختلف کارخانه از سال 1346 آغاز و با ایجاد کارگاه های کک سازی، اگلومراسیون و کوره بلند شماره 1 در نیمه اول دی ماه 1350 ، بهره برداری از مجتمع با تولید چدن آغاز شد و تولید محصولات فولادی نیز با راه اندازی بخش فولاد سازی و مهندسی نورد در دی ماه 1351 با ظرفیت 550 هزار تن در سال شروع شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید