اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950631133070420

بحرانی که باعث افت سهام سامسونگ در دنیا شد

فراخوان به دلیل نقص فنی گالسی نوت 7

کد: 13950631133070420

https://goo.gl/RqXTXD

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت سامسونگ فراخوانی برای جمع آوری گوشی های گالکسی نوت 7 در آمریکای شمالی و آسیای شرقی برگزار کرده است . دلیل این فراخوان نقص فنی در باتری این گوشی ها و احتمال آتش گرفتن آنها است.

فراخوانی به دلیل نقص فنی گالسی نوت 7

شرکت سامسونگ اعلام کرد در هفته آخر ماه سپتامبر گوی های دارای نقص فنی با گوشی های جدید و سالم جایگزین می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از وب سایت شرکت سامسونگ،  قطعات جایگزین گوشی های گالسی نوت7 که به دلیل نقص در باتری این  وسیله  احتمال آتش گرفتن داشتند  به فروشگاههای خرده فروشی سامسونگ در امریکای شمالی و چین ارسال شدند.

سامسونگ اعلام کرده بود گوشی هایی که قبل از 15 سپتامبر سال 2016 میلادی خریداری شده اند باید به   شرکت باز گردانده شوند زیرا استفاده از آنها  برای مردم خطر ناک است . در روز بیست و یکم ماه سپتامبر به مدت یک هفته تمامی افرادی که گوشی های گالکسی نوت 7 را داشتند با ارجاع به فروشگاههای خرده فروشی باید  گوشی های خود را با گوشی های سالم و جدید جایگزین کنند.این فراخوان در سراسر امریکای مسالی و اسیای جنوب شرقی برگزار شده است .

این شرکت اعلام کرد سیستم نرم افزاری گوشی های جدید شرکت سامسونگ به روز شده است  و در فروشگاههای خرده فروشی هم  سیستم نرم افزاری قرار داده شده است تا گوشی های نا سالم از گوشی های بی نقص مجزا شوند  و گوشی های دارای نقص فنی  با گوشی های جدید جایگزین شود.

شرکت سامسونگ از ابتدای  ماه سپتامبر سال جاری فروش گوشی های گالسی نوت 7 را در دنیا متوقف کرد و دلیل این مساله مشکلاتی در باتری این وسیله الکترونیکی  بود.در روز نهم سپتامبر مقامات مسول در شرکت سامسونگ  از مالکان گوشی های گالسی نوت 7 خواستند تا گوشی های خود را خاموش کنند و استفده از این وسیله را متوقف کنند و در روز 13 سپتامبر رسما فراخوانی برای بازگرداندن اینگوشی ها به فروشگهای خرده فروشی  برگزار شد.

اگرچه بعد از آن تاریخ هم شمار گوشی های گالکسی نوت 7 که در بازار مورد استفاده قرار داشت تغیر چندانی نکرد.شرکت سامسونگ اعلام کرده  است  بعد از این نقص فنی و فراخوان ارزش سهام ساموسنگ در بازار جهانی تنزل یافت و به پایین ترین سطح طی دو ماه اخیر رسید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سامسونگ

Samsung Electronics Co., Ltd. در عرصه فناوری همواره پیشرو بوده و فرصت‌های جدیدی را برای مردم در سراسر دنیا ایجاد کرده است. حاصل خلاقیت و نوآوری بی‌وقفه سامسونگ، تحول و دگرگونی در دنیای تلویزیون، تلفن‌های هوشمند، تبلت، کامپیوتر، دوربین‌، وسایل الکترونیکی خانگی، چاپگر، سیستم‌های LTE، تجهیزات پزشکی، نیم رسانا‌ها و سیستمهای LED است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]