اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950711146620241

توسط کاموا در جام خبرنگار2 ارائه شد

سایت های رایگان برای خبرنگاران

کد: 13950711146620241

https://goo.gl/0QDhqQ

، تهران , (اخبار رسمی): «فروشگاه ساز» کاموا با تخفیفات ارائه شده به برندگان و شرکت کنندگان در رویداد تفریحی - ورزشی جام خبرنگار2،سایت رایگان هدیه داد.

سایت های رایگان برای خبرنگاران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی کاموا، با حضور 300 نماینده از رسانه های مکتوب و مجازی سراسر کشورمان درمسابقات جام خبرنگار2، کاموا با درک از نیاز خبرنگاران به منظور ایجاد سایت با قابلیت های امکانات خبری، به برندگان مسابقات و شرکت کنندگان در این رویداد ورزشی- تفریحی، تخفیفات 100 الی 15 درصدی ساخت سایت ارائه کرد.

قابل ذکر است که سایت ساز کاموا مصرفی همگانی داشته و هر شخص با هر دانشی می تواند از امکانات  این سایت ساز استفاده کند.  عدم نیاز به هرگونه دانش فنی برای راه اندازی سایت، وجود چندین قالب آماده و از پیش طراحی شده بر اساس نیاز مخاطبان، امکان پیاده سازی بیش از 200 نوع قالب با استفاده از قابلیت Drag and Drop، امکان اتصال دامنه و اطلاعات شخصی و مدیریت وب سایت، پشتیبانی آتلاین و تلفنی رایگان به صورت 24 ساعته و مشاوره رایگان در طراحی وب سایت را می توان از امتیازاتی دانست که این سایت ساز در اختیار صاحب سایت قرار می دهند.

با تاکید بر موارد ذکر شده و کاربرد آن در نزد اصحاب رسانه، سایت ساز کاموا نیز درصدد برآمد، امکانات خود را در قالب تخفیف و بن خرید به 15 برنده و خبرنگاران حاضر در رویداد جام خبرنگار 2 ارائه دهد.

شایان ذکر است که براساس اعلام روابط عمومی کاموا٬ تمام حاضرین و علاقه‌مندان به فروشگاه ساز کاموا نیز می توانند با ارسال پیام به بخش ارتباط با مشتریان تخفیفات و برنامه‌های ویژه ای دریافت کنند.

بر اساس این گزارش، مسابقات جام خبرنگار2 با مشارکت نخستین نیوز وایر بین المللی "اخبار رسمی" و «باشگاه تیراندازی مجموعه ورزشی انقلاب"  برگزار شد و 300 نماینده از اصحاب رسانه در 4 رشته ورزشی بیلیارد، تیراندازی با کمان، تیراندازی با تپانچه و بولینگ (خانم ها و آقایان) با یکدیگر به رقابت پرداختند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کاموا

کاموا سرویسی است که به شما امکان میدهد بدون نیاز به تخصص خاصی وب‌سایت خود را با سلیقه و طبق نیاز خودتون بسازید و آن را روی اینترنت راه اندازی کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]