اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950723156745699

مدیر کل آموزش وپرورش استان چهار محال وبختیاری خبر داد

افتتاح 3 آموزشگاه خیرساز با نام "ایران من"

کد: 13950723156745699

https://goo.gl/tfMn7M

، تهران , (اخبار رسمی): از سه مدرسه خیرساز باعنوان "ایران من" درشهرستان کوهرنگ بهره برداری شد.

افتتاح 3 آموزشگاه خیرساز با نام "ایران من"

به گزارش اخبار رسمی به نقل ازروابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ،بهروز امیدی،مدیر کل آموزش وپرورش استان چهار محال وبختیاری با اعلام این خبر گفت: مدرسه 3 کلاسه خیری روستای دره مولا,مدرسه2 کلاسه خیری روستای کفت قلعه بخش بازفت ومدرسه 2 کلاسه روستای تلو دهستان موگویی درشهرستان کوهرنگ جهت استفاده دانش آموزان مقطع ابتدایی باحضور خیرین مدرسه ساز,مسئولین شهرستان واهالی روستاها افتتاح ومورد بهره برداری قرار گرفت.

امیدی با بیان این که مدرسه دره مولا در زمینی به مساحت یک هزار وزیربنای 180متر مربع  با اعتباری بالغ بر 2میلیارد ریال ساخته شده است ،افزود:مدرسه کفت قلعه در زمینی به مساحت1هزارمتر مربع وزیربنای 150متر مربع  با اعتباری بالغ بر 1میلیارد و هفتصد میلیون ریال به بهره بر داری رسید.

 وی ادامه داد:همچنین مدرسه تلو در زمینی با زیربنای 80متر مربع  با اعتباری بالغ بر800 میلیون  ریال با همت خیرین مدرسه ساز ساخته شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت آموزش و پرورش

وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران مسئول امور آموزشی کودکان و نوجوانان است. این وزارت خانه از سال 1343 که از وزارت فرهنگ جدا شد، مسولیت آموزش عالی (دانشگاه ها) را هم عهده دار بود،اما پس از تشکیل وزارت علوم ، برای ادارهٔ امور دانشگاه‌ها و امور پژوهشی در سطوح عالی وزارت آموزش و پرورش وظیفه آموزش رایگان همه افراد را در مقاطع دبستان، دوره اول متوسطه، دوره دوم متوسطه و همچنین اداره دانشگاه فرهنگیان برای تربیت معلم و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی را به عهده دارد. علی اصغر فانی وزیر کنونی آموزش و پرورش است. او دوازدهمین وزیر آموزش و پرورش پس از انقلاب است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش