اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950725158775699

مدیرکل آموزش وپرورش فارس در مراسم روز جهانی عصای سفید تاکید کرد

لزوم توجه ویژه جامعه به رفع مشکلات نابینایان

کد: 13950725158775699

https://goo.gl/292Dzw

، تهران , (اخبار رسمی): امسال در ساماندهی معلمان سعی شد تا همه معلمان استثنایی در مناطق وشهرستانهای خود به کار گیری شوند تا مشکلات آنها کمتر شود.

لزوم توجه ویژه جامعه به رفع مشکلات نابینایان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش ، حمیدرضا آذری ،مدیرکل آموزش وپرورش فارس در مراسم روز جهانی عصای سفید در جمع دانش آموزان نابینای مدرسه شوریده شیرازی  بااعلام این خبر گفت:نابینایان در بسیاری از قابلیت ها ویژگی هایشان از بقبه افراد جامعه تواتمند تر هستند وباید شرایط ،زمینه وامکانات مناسبی دراختیارآنها قرار گیرد.

او  به دغدغه های جامعه معلولین خصوصا نابینایان اشاره کرد و مساله اشتغال را از دغددغه های اصلی آنها برشمرد وافزود: آموزش وپرورش توجه ویژه ای در خصوص جذب واستخدام افراد دارای معلولیت  ویژه مدارس استثنایی دارد.

آذری گفت: امروزبراساس تحقیقات ثابت شده است که اراده می تواند مشکلات وراثت را حل کند واگر انسانی براساس وراثت دچار معلولیتی شود با اراده می تواند آنرا جبران کند.

 در پایان این مراسم که  عصر دیروز برگزار شد از تعدادی از دانش آموزان نخبه نابینای استان که درکنکور سراسری پذیرفته شده وهمچنین حائز رتبه های برتر درمسابقات فرهنگی ، ورزشی وعلمی شده بودند تقدیر شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت آموزش و پرورش

وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران مسئول امور آموزشی کودکان و نوجوانان است. این وزارت خانه از سال 1343 که از وزارت فرهنگ جدا شد، مسولیت آموزش عالی (دانشگاه ها) را هم عهده دار بود،اما پس از تشکیل وزارت علوم ، برای ادارهٔ امور دانشگاه‌ها و امور پژوهشی در سطوح عالی وزارت آموزش و پرورش وظیفه آموزش رایگان همه افراد را در مقاطع دبستان، دوره اول متوسطه، دوره دوم متوسطه و همچنین اداره دانشگاه فرهنگیان برای تربیت معلم و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی را به عهده دارد. علی اصغر فانی وزیر کنونی آموزش و پرورش است. او دوازدهمین وزیر آموزش و پرورش پس از انقلاب است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | تبلیغات و روابط عمومی