اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950727162295996

همزمان با هفتمین روز شهادت امام حسین(ع) در منطقه 20 انجام شد

تجمع معلولان شهر تهران در حرم حضرت عبدالعظیم(ع)

کد: 13950727162295996

https://goo.gl/9JInBB

، تهران , (اخبار رسمی): معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 از سوگواری معلولان جسمی، حرکتی و ذهنی شهر تهران به صورت هیئتی و دسته های سینه زنی در محوطه حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) خبرداد.

تجمع معلولان شهر تهران در حرم حضرت عبدالعظیم(ع)

به گزارش اخبار رسمی به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه 20، عبدالحسین مسلمی با بیان این مطلب گفت: به مناسبت هفتمین روز از شهادت امام حسین(ع)، مراسم سوگواری سالار شهیدان در قالب سخنرانی مذهبی، سینه زنی، راهپیمایی دسته های عزاداری در محوطه حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) با حضور یک صد و ده نفر از معلولان جسمی، حرکتی و ذهنی شهر تهران برگزار شد.

مسلمی ظرفیت معنوی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) را بسیار ارزشمند برشمرد و افزود: حضور هیئت عزاداری کانون معلولان شهر تهران در این فضای روحانی، حس و حال خوبی را برای اعضاء این کانون ایجاد کرد و این اقدام به خوبی توانمندی های ناتوانان جسمی، حرکتی و ذهنی را در فعالیت های فرهنگی به نمایش گذاشت.

وی به فعالیت کانون های معلولان محلات نیز اشاره کرد و گفت: با شکل گیری این کانون ها در سراهای محله بستر مشارکت معلولان در برنامه های فرهنگی، اجتماعی و آئینی فراهم شده است.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 با اشاره به اینکه ویژه برنامه های متنوع آموزشی، تفریحی و مهارتی برای اعضاء کانون های معلولین محلات در طول سال انجام می شود یادآور شد: خیرین و افراد نیکوکار علاقه مند برای کمک به این افراد، می توانند به سراهای محله محلات مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

منطقه 20 شهرداری تهران

منطقه 20 (شهرری ) جنوبی ترین منطقه شهری شهرداری تهران با 378445 نفر جمعیت و وسعت 23 کیلومتر مربع داخل محدوده شهری و 153 کیلومترمربع حریم بوده همچنین این منطقه دارای پنج ناحیه داخل محدوده و دو ناحیه خارج محدوده و 22 محله می باشد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه