اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950801164925996

صعود 10هزار شهروند به ارتفاعات بی بی شهربانو

کد: 13950801164925996

https://goo.gl/uydWdl

، تهران , (اخبار رسمی): کاروان عاشورایی شهروندان تهرانی با همراهی شهردار منطقه 20 و رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران به ارتفاعات بی بی شهربانو صعود کردند.

صعود 10هزار شهروند به ارتفاعات بی بی شهربانو

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20، سید احمد صفوی در حاشیه این همایش پیاده روی خانوادگی گفت: منطقه 20 به عنوان جنوبی ترین منطقه شهر تهران پتانسیل های طبیعی و گردشگری بالایی دارد که ارتفاعات بی بی شهربانو یکی از این ظرفیت هاست.

صفوی با اشاره به اینکه حضور شهروندان تهرانی در این منطقه جنوبی به بهانه ویژه برنامه های مختلف، موجب شناساندن ظرفیت های آن می شود، افزود: بیش از 10 هزار شهروند تهرانی از مناطق 22 گانه شهر تهران در قالب کاروان عاشورایی مسیر 2 کیلومتری ارتفاعات بی بی شهربانو را طی کردند و علاوه بر طبیعت پیرامون از فضای معنوی و زیارتگاهی این محل نیز بهره مند شدند.

شهردار منطقه 20 ادامه داد: تلفیق ارزش های دینی و مذهبی با برنامه های اجتماعی و فرهنگی از نقاط قوت ویژه برنامه های ایام محرم و صفر است که از سوی مدیریت شهری برای شهروندان تدارک دیده شده است.

همایش پیاده روی خانوادگی از دامنه کوه بی بی شهربانو آغاز شد و پس از پیمودن مسیر معین، شرکت کنندگان در جوار بقعه بی بی شهربانو به نوحه سرایی و مداحی پرداختند و در پایان به قید قرعه جوایزی همچون دوچرخه، لوازم ورزشی و کمک هزینه سفر زیارتی به شرکت کنندگان اهدا شد.

شهردار منطقه 20، رییس سازمان ورزش شهرداری تهران، معاون اجتماعی و فرهنگی و رییس اداره تربیت بدنی شهرداری منطقه 20به همراه برخی مدیران ارشد، معاونان و کارشناسان شهرداری منطقه 20 و دیگر مناطق 22 گانه شهر تهران نیز شهروندان را در مسیر همراهی کردند.

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی ورزشکاران عاشورایی به میزبانی شهرداری منطقه 20 برگزار شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

منطقه 20 شهرداری تهران

منطقه 20 (شهرری ) جنوبی ترین منطقه شهری شهرداری تهران با 378445 نفر جمعیت و وسعت 23 کیلومتر مربع داخل محدوده شهری و 153 کیلومترمربع حریم بوده همچنین این منطقه دارای پنج ناحیه داخل محدوده و دو ناحیه خارج محدوده و 22 محله می باشد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه