اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951026220835996

رسیدگی به اقشار کم برخوردارجنوب تهران تسریع می شود

کد: 13951026220835996

https://goo.gl/tAh3Zl

، تهران , (اخبار رسمی): شهردار منطقه 20 تهران از شروع فعالیت قرارگاه جهاد مهربانی منطقه 20 به منظور تسریع در رسیدگی به اقشار کم برخوردار و جلب مشارکت همیاران داوطلب در این منطقه جنوبی خبر داد.

رسیدگی به اقشار کم برخوردارجنوب تهران تسریع می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20 ، سید احمد صفوی شهردار این منطقه با بیان این مطلب در جمع معاونین و مدیران ارشد این منطقه گفت: طرح جهاد مهربانی که پیش از این با شناسایی کودکان بازمانده از تحصیل آغاز شده بود با جذب همیاران داوطلب ادامه می یابد.

وی با اشاره به اینکه تمامی اقشار جامعه از جمله پزشکان، مهندسین، معلمین، مشاورین، حقوق دانان و هر شهروندی که دارای مهارت و یا وقت لازم برای کمک رسانی است می تواند به عنوان همیار فعالیت کند، افزود: ترویج نذر وقت و تخصص از نقاط قوت جذب همیار است و شهروندان علاقه مند می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی جهاد مهربانی به نشانی jahadiam.ir در این طرح معنوی مشارکت کنند.

صفوی، شکل گیری قرارگاه جهادمهربانی در سطح منطقه را گامی موثر در تسریع رسیدگی به خانواده های کم برخوردار برشمرد و گفت: محرومیت زدایی با استفاده از پتانسیل های محله ای و مشارکت داوطلبانه شهروندان خیر از مهمترین اهداف این بخش از طرح جهاد مهربانی است.

شهردار منطقه 20 یادآور شد: از تمامی امکانات مدیریت شهری همچون خانه های کارآفرینی، مراکز مهارت آموزی کوثر نیز استفاده می کنیم تا نیازهای خانواده های کم برخوردار رفع شود و در مسیر توانمندسازی قرار بگیرند.

بر اساس این گزارش قرارگاه منطقه ای جهاد مهربانی با ریاست شهردار منطقه 20 شکل گرفته و فعالیت ستاد اجرایی آن نیز با ریاست معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه آغاز شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

منطقه 20 شهرداری تهران

منطقه 20 (شهرری ) جنوبی ترین منطقه شهری شهرداری تهران با 378445 نفر جمعیت و وسعت 23 کیلومتر مربع داخل محدوده شهری و 153 کیلومترمربع حریم بوده همچنین این منطقه دارای پنج ناحیه داخل محدوده و دو ناحیه خارج محدوده و 22 محله می باشد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه