اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950728162915070

برپایی کارگاه" آموزشی حمل ونقل مددجویان" در کهریزک

کد: 13950728162915070

https://goo.gl/Z0cncy

، تهران , (اخبار رسمی): کارگاه آموزشی " جابجایی و حمل و نقل مددجویان بخش های نگهداری شبانه روزی" در آسایشگاه خیریه کهریزک البرز برگزارشد.

برپایی کارگاه" آموزشی حمل ونقل مددجویان" در کهریزک

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی آسایشگاه  خیریه کهریزک ،با توجه به  اینکه ارایه خدمات مراقبتی و توانبخشی با کیفیت مطلوب و مورد نظر سالمندان و معلولین  و کودکان آسایشگاه کهریزک است  است ،کلاس آموزشی برای مراقبین تمامی بخشهی کهریزک تشکیل شد تا با  روش های حمل و نقل صحیح و بدون آسیب برای بیماران آشنا شوند.

در این  کارگاه لوازم و ابزارهای مربوط به تسهیل در جابجایی بیماران از روی صندلی چرخدار ، همچنین تختخواب و ... و راه رفتن آنها را با ابزار کمکی ، به شیوه عملی نشان داده شد.

این کارگاه آموزشی زیر نظر "ریک وان ای خین"مددکار هلندی با همراهی فیروز  وحدانی برای دومین بار است که در کهریزک تشکیل  می شود .

مسئولان کهریزک بر این باورند که  آسایشگاه کهریزک مکانی برای آموزش ، توانبخشی و نگهداری تمامی گروه های سنی است و  برگزاری این کلاسها موجب می شود آسیب های فرسایشی شغلی ناشی از جابجایی مددجویان از سوی مراقبین ، به حداقل ممکن برسد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه خیریه کهریزک

موسسه خیریه کهریزک بنیادی است غیر دولتی،غیر انتفاعی و مردمی. در سال 1351 به همت زنده‌یاد دکترمحمدرضاحکیم‌زاده با مختصر امکانات ابتدایی و با اسکان تعداد انگشت شماری از بیماران "کهریزک" پایه گذاری شد. موسسه خیریه کهریزک امروزه توانسته واحدهای مختلفی را به جهت مراقبت،درمان،آموزش و توانبخشی 3000 نفر از سالمندان، معلولان،کودکان جسمی حرکتی،بیماران مبتلا به ام.اس و کودکان مبتلا به اوتیسم تأسیس نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش