اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950803167315070

از 7 تا 13 آبان ماه برگزار می شود

بازارچه پاییزه نیکوکاران کهریزک

کد: 13950803167315070

https://goo.gl/U4IJTf

، تهران , (اخبار رسمی): چهل و چهارمین بازارچه پاییزه بانوان نیکوکار استان تهران به نفع معلولین و سالمندان کهریزک برگزار می شود.

بازارچه پاییزه نیکوکاران کهریزک

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک؛ چهل و چهارمین  بازارچه پاییزه  بانوان نیکوکار استان تهران از هفتم تا سیزدهم آبان ماه جاری در باغ فردوس  برگزار می شود.

در  این  بازارچه فصلی  غرفه هایی چون پوشاک، لوازم منزل، کتاب، محصولات تولیدی هنردستان توانمند معلولین ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک، لوازم آرایشی و بهداشتی، طلا و جواهر و پارچه  آماده میزبانی از خیرین هستند.

همچنین در حاشیه این بازارچه، بوفه هایی  با انواع غذاهای خانگی، شیرینی جات و دسر نیز از مراجعان پذیرایی  می کنند.

کلیه عواید حاصل از برپایی این بازاچه خیریه، صرف امور مددجویان سالمند، معلول و بیمار مبتلا به ام اس ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک خواهد شد.

 تجریش، خیابان ولیعصر(ع)، باغ فردوس، کوچه طوس، کوچه ستاره، پلاک  4نشانی محل برگزاری این بازارچه خیریه است ومتقاضیان برای اطلاعات بیشتر می توانند با 22712006 تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه خیریه کهریزک

موسسه خیریه کهریزک بنیادی است غیر دولتی،غیر انتفاعی و مردمی. در سال 1351 به همت زنده‌یاد دکترمحمدرضاحکیم‌زاده با مختصر امکانات ابتدایی و با اسکان تعداد انگشت شماری از بیماران "کهریزک" پایه گذاری شد. موسسه خیریه کهریزک امروزه توانسته واحدهای مختلفی را به جهت مراقبت،درمان،آموزش و توانبخشی 3000 نفر از سالمندان، معلولان،کودکان جسمی حرکتی،بیماران مبتلا به ام.اس و کودکان مبتلا به اوتیسم تأسیس نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]