اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950811174385763

تولید 6 محصول دانش‌بنیان برای دام، طیور و آبزیان

کد: 13950811174385763

https://goo.gl/kLlKKb

، تهران , (اخبار رسمی): محققان یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان عضو پارک فناوری پردیس موفق به طراحی و فرموله کردن 6 محصول مکمل پروبیوتیک مجزا ویژه دام، طیور، آبزیان و اسب شدند.

تولید 6 محصول دانش‌بنیان برای دام، طیور و آبزیان

به گزارش اخبار رسمی به نقل روابط عمومی سازمان شیلات ایران، محصولات این شرکت دانش‌بنیان، حاوی سویه‌های پروبیوتیک قدرتمند و اختصاصی باکتریال، مخمری و پری بیوتیک، در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی دام و طیور فراورده‌های لبنی و صنایع وابسته در تهران معرفی شدند.

فرآیند آزمون‌های فارمی و بالینی محصولات در مزارع دانشگاهی و تجاری نیز از میانه سال 1394 آغاز شده و تاکنون با نتایج رضایت بخش و برخوردهای مثبت همراه بوده است.

پروبیوتیک‌ها طبق تعریف WHO/FAOمکمل‌های غذایی میکروبی هستند که از طریق بهبود تعادل میکروبی روده تأثیرات سودمندی بر میزبان خود (دام، طیور و آبزیان) می‌گذارند و می‌توانند باکتریال یا مخمری باشند.

این شرکت دانش‌بنیان با توجه به طرح کلان ملی جهت تولید مکمل‌های پروبیوتیک دام، طیور و آبزیان توسط متخصصان برتر عرصه فناوری زیستی تاسیس شده است. موسسان این مجموعه پیش‌تر در قالب شرکت دیگری موفق به تولید داروهای پروبیوتیک انسانی شده بودند و طراحی و تولید محصولات توسعه‌ای را نیز در نظر دارند.

فرآیند تحقیق و توسعه به منظور جداسازی سویه‌های پروبیوتیک از منابع بومی کشور از سال 1391 آغاز شد و فرآیند جداسازی، تست‌های تشخیصی و صنعتی‌سازی، ثبت سویه‌ها در پایگاه جهانی NCBI و تولید در مقیاس‌های پایلوت و صنعتی با موفقیت انجام شد.

این شرکت دانش بنیان موفق به اخذ مجوز سازمان دامپزشکی کشور شده و دارای گواهینامه iso 9001:2008 از شرکت DAS انگلستان بوده و عضو پارک فناوری پردیس نیز است.

بر اساس اعلام روابط عمومی پارک فناوری پردیس، مکمل‌های پروبیوتیک معرفی شده این شرکت شامل «مکمل پروبیوتیکBio-Aqua Pond®»، «مکمل پروبیوتیک Bio-Aqua ®»، «مکمل اختصاصی محلول در آب پرندگان»، «مکمل اختصاصی مخلوط در دان طیور»، «مکمل پروبیوتیک اختصاصی نشخوارکنندگان»، و «مکمل پروبیوتیک اختصاصی اسب Bio-Equine ®» است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان شیلات ایران

بهره برداری از سواحل جنوبی دریای خرز به صورت اجاره ای - سالانه از سال 1219 شمسی ( زمان سلطنت محمد شاه قاجار) آغاز شد. این نظام حقوقی در بهره برداری به مدت 80 سال تا 1299 شمسی ادامه داشته است. تا زمان محمد شاه, حاکمان هر منطقه به میل خود رودخانه ها و دریا را به اتباع روسیه اجاره می دادند. اما از سال 1215 هجری شمسی این اختیار با فرمان محمد شاه لغو شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]