اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950812175266501

تنها در 7 ماه رخ داد

20هزار کاربر اپلیکیشن بانه پلازا را نصب کردند

کد: 13950812175266501

https://goo.gl/m5UwYy

، بانه , (اخبار رسمی): با توجه به گستردگی و تنوع اپلیکیشن های خرید اینترنتی در ایران، اپلیکیشن بانه‌پلازا با توجه به محل فعالیت خود به سرعت در بین علاقمندان پخش شد.

20 هزار کاربر در 7 ماه

به گزارش اخبار رسمی به نقل از فروشگاه اینترنتی بانه پلازا، سالانه مشتریان زیادی به استان کردستان جهت خرید کالای الکترونیکی به بانه سفر می کنند که طبق آمار ستاد تسهیلات کشور در سال91، این شهرستان با 510 هزار نفر اسکان مسافر رکوردار اسکان مسافر در بین شهرهای همجوار بوده است. 

امکانات خرید و قیمت‌های مناسب در مراکز خرید بانه، موجب خرید و خروج حجم وسیع کالا از این نقطه به دیگر مناطق کشور شده است اما با توجه به محدودیت قوانین حکومتی برای خروج کالا از این منطقه و فاصله طولانی شهرستان از استان‌های بزرگ کشور، میزان خریدهای حضوری هموطنان از شهرستان بانه جای خود را به خرید غیرحضوری و اینترنتی داده است .

مجموعه فروشگاه اینترنتی بانه پلازا، با 5 سال سابقه فعالیت در حوزه واردات کالا از کارخانه های مادر تولیدکننده به داخل کشور، توانسته نقش بسزایی را در پیشرفت  منطقه آزاد تجاری داشته باشد زیرا تنها هدف این مجموعه عرضه مستقیم و بدون واسطه و تضمین اصل بودن کالاهای الکترونیکی است. 

از سال93، راه اندازی فروشگاه اینترنتی بانه پلازا آغاز شد و این فروشگاه با تکیه بر کادر مجرب و متخصص خود به همراه سابقه فعالیت شرکت مادر، ادعای تضمین بهترین قیمت و کیفیت را در بین رقبای خود دارد.

اپلیکیشن بانه پلازا در فروردین ماه سال 1395 معرفی و در معرض استفاده کاربران قرار گرفت و امروز با توجه به گستردگی و تنوع در اپلیکیشن‌های خرید اینترنتی مختلف این اپلیکیشن با دارا بودن مزیت محل فعالیت خود به سرعت بین علاقمندان پخش شد و توانست در بازه زمانی 7 ماهه از مرز 20 هزار کاربر نیز گذر کند ؛ بسیاری از کاربران، این اپلیکیشن را برای مقایسه قیمت کالای دلخواه خود با دیگر فروشگاه‌های بزرگ استفاده می کنند و بارها همین اختلاف فاحش قیمت‌ها موجب درخواست خرید از همین اپلیکیشن شده است.

موارد متعددی همچون  پشتیبانی قوی با استانداردهای موجود، قیمتهای قابل رقابت با هر فروشگاه دیگری، تحویل سریع کالا در هر نقطه کشور و حتی در پاره ای از موارد برای تهران تحویل بصورت ساعتی، رابط کاربری جذاب و با استانداردهای روز، تخفیف‌های روزانه و جذاب برای کالاهای مختلف‌، تخفیفهای ویژه برای همکاران و افرادی که به‌صورت عمده خرید می کنند و ...  وجود دارد که سبب شده اپلیکیشن بانه پلازا به سرعت بین کاربران محبوبیت فراوانی را کسب کند و صدها کاربر به‌صورت روزانه در حال استفاده از این فروشگاه هستند .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانه پلازا

ما با هدف عرضه مستقیم و بدون واسطه و تضمین اصلی بودن کالاها از سال 93 اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی بانه پلازا کرده ایم . فروشگاه آنلاین بانه پلازا با تکیه بر کادر مجرب و متخصص خود و سابقه فعالیت شرکت مادر خود ، ادعای تضمین بهترین قیمت و کیفیت را در بین رقبای خود دارد. بانه پلازا را می توانید جدا از وب سایت اینترنتی ،اپلیکیشن آندرویدی آن را روی دستگاه های هوشمند خود داشته باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]