اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950815176065699

مدیرکل تربیت بدنی وفعالیت های ورزشی آموزش و پرورش خبر داد

پوشش المپیادهای ورزشی 4میلیون دانش آموز

کد: 13950815176065699

https://goo.gl/e3RQPr

، تهران , (اخبار رسمی): نقش مدیران مدارس و معلمان تربیت بدنی در ایجاد هم افزایی برای اجرای اهداف تربیت بدنی کشور بسیار با اهمیت است.

پوشش المپیادهای ورزشی 4میلیون دانش آموز

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش ، حسین بابویی ،مدیرکل دفتر تربیت بدنی وفعالیت های ورزشی وزارت آموزش وپرورش باتاکید بر این مووضع گفت:چهار میلیون دانش آموز درکشور تحت پوشش المپیادهای ورزشی قرار دارند .

 او با بیان این که درس تربیت بدنی هنوز جایگاه واقعی را در مدارس ندارد گفت: 33 هزارمعلم تربیت بدنی در تحقق اهداف ورزش دانش آموزان نقش اساسی دارند  و با استفاده از ظرفیت مدیران، معلمان تربیت بدنی و سند تحول بنیادین به نتایج خوبی دست پیدا کنیم و همچنین خروجی دوره های آموزشی معلمان این رشته در برنامه های راهبردی سلامت ثمربخش باشد.

بابویی برنامه سلامت وزارت آموزش و پرورش را در راستای برنامه ششم توسعه با اهمیت خواند و گفت: اجرای برنامه های سلامت هماهنگی بین سایر وزارت خانه ها و دستگاه های دولتی را می طلبد.به گفته اودر بسیاری از استانها برنامه هایی اجرا می شود که هماهنگ با سایر استانها نیست و از آنجایی که کشور ما از لحاظ قومی و قبیله ای بسیار متنوع است لازم است تا این هماهنگی در بین این اقشار و دستگاهها ایجاد شود.

مدیرکل دفتر تربیت بدنی وفعالیت های ورزشی وزارت آموزش وپرورش تصریح کرد: برگزاری دوره های آموزشی در زمینه تربیت بدنی و سلامت باعث می شود تا دیدگاه ها و رویکردها به هم نزدیک شود تا از این طریق بتوانیم اهداف سند تحول بنیادین را به خوبی اجرا کنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت آموزش و پرورش

وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران مسئول امور آموزشی کودکان و نوجوانان است. این وزارت خانه از سال 1343 که از وزارت فرهنگ جدا شد، مسولیت آموزش عالی (دانشگاه ها) را هم عهده دار بود،اما پس از تشکیل وزارت علوم ، برای ادارهٔ امور دانشگاه‌ها و امور پژوهشی در سطوح عالی وزارت آموزش و پرورش وظیفه آموزش رایگان همه افراد را در مقاطع دبستان، دوره اول متوسطه، دوره دوم متوسطه و همچنین اداره دانشگاه فرهنگیان برای تربیت معلم و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی را به عهده دارد. علی اصغر فانی وزیر کنونی آموزش و پرورش است. او دوازدهمین وزیر آموزش و پرورش پس از انقلاب است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش