اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950823181296542

در بهمن ماه سال جاری رخ می دهد

برگزاری هشتاد و دومین نمایشگاه هفته سبز برلین 2017

کد: 13950823181296542

https://goo.gl/awH9Y6

، تهران , (اخبار رسمی): هشتاد و دومین دوره نمایشگاه «هفته سبز برلین» در سال جاری از اول تا دهم بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.

نمایشگاه هفته سبز برلین 2017

در سال2016،تعداد1550غرفه دار از65کشور جهان در گرین ویک حضور داشتند و380هزار نفر از کشورهای مختلف از آن بازدید کردند. هم چنین نمایشگاهgreenweek2016 توانسته سطح رضایت91درصدی بازدیدکنندگان را فراهم آورد.

به گزارش اخباررسمی به نقل از آژانس هواپیمایی پیشواز، هشتاد و دومین دوره نمایشگاه هفته سبز برلین (green week 2017) در تاریخ یک الی 10 بهمن ماه (20-29 ژانویه 2017) ، به عنوان بزرگ‌ترین محل عرضه محصولات کشاورزی و مواد غذایی در جهان، در کشور آلمان و در شهر برلین برگزار می شود.

این نمایشگاه از سال 1926 در شهر برلین آلمان آغاز به کارکرده و از آن پس به‌صورت هر ساله برگزار می شود؛ نمایشگاه 2017 هشتاد و دومین دوه وقوع گرین ویک است.

این نمایشگاه فرصتی است بی نظیر برای متخصصان تا با آخرین دستاوردهای صنایع غذایی و تکنولوژی های روز دنیا آشنا شوند و ارتباطات تجاری خود را گسترش دهند و بدین وسیله زمینه ساز توسعه کسب و کار خود شوند.

بر اساس این گزارش، هفته سبز برلین امسال، حوزه های مختلفی از جمله خشکبار، مواد غذایی، غذاهای آماده به طبخ، مواد اولیه صنعتی، و روغن‌های خوراکی، چای، نان و ماکارونی، فرآورده‌های گوشتی، سوسیس و کالباس، ادویه جات، تجهیزات و وسایل نگهداری باغبانی، گل و گیاه، کود و انواع بذرها، ابزارهای دستی باغبانی، پرورش حیوانات خانگی، دام و طیور، انواع میوه و سبزیجات، غذاهای منجمد، لوازم ماهیگیری، غذاهای دریایی، ماشین‌آلات و تجهیزات کشاورزی و جنگل‌بانی، مواد اولیه قابل بازیافت، مواد اولیه جهت تولید انرژی از مواد آلی، تجهیزات مربوط به گلخانه،لوازم شکار، انواع نوشیدنی ها، شیر و فرآورده‌های لبنی را پوشش می دهد.

لازم به ذکر است که از رویداد های برجسته نمایشگاه گرین ویک 2017 می توان به برگزاری کنفرانس هایی در رابطه با صنعت کشاورزی با حضور وزرای مرتبط با این حوزه از کشورهای مختلف و تشکیل انجمن هایی برای توسعه استفاده از سوخت های تجدید پذیر اشاره کرد.

در سال 2016، تعداد 1550 غرفه دار از 65 کشور جهان در گرین ویک حضور داشتند و 380 هزار نفر از کشورهای مختلف از آن بازدید کردند. هم چنین نمایشگاه green week 2016  توانسته سطح رضایت 91 درصدی بازدیدکنندگان را فراهم آورد.

سایت آژانس هواپیمایی پیشواز به عنوان بزرگترین برگزارکننده تورهای نمایشگاهی،این دوره نیز همچون ادوار پیشین، مجری مستقیم تور بازدید از نمایشگاه Green week  آلمان است و سال ها تجربه پیشواز در برگزاری تورهای اروپایی و به ویژه نمایشگاهی، یقیناً می تواند سفری خاطره انگیز و بی دغدغه را برای شما رقم بزند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس هواپیمایی پیشواز

آژانس هواپیمایی پیشواز با نام ثبت شده «پیشواز آسیا » فعالیت خود را از سال 1377 با اخذ مجوز از سازمان ایران گردی و جهان گردی آغاز کرد. این شرکت فعالیت خود را با برگزاری تورهای نمایشگاهی و اعزام هیئت های تجاری و علمی آغاز کرده و امروز نیز به عنوان اولین و بزرگترین مجری تورهای نمایشگاهی شناخته می شود. ضمن آنکه این شرکت در کنار تورهای نمایشگاهی، از همان ابتدا برگزاری تورهای سیاحتی به مقاصد اروپایی را در دستور کار خود قرار داده بود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش