اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950829185776542

در اواخر دی و اوایل بهمن ماه سال جاری در آلمان رخ می دهد

برگزاری بزرگترین نمایشگاه ساختمان دنیا BAU 2017

کد: 13950829185776542

https://goo.gl/KnRLlZ

، تهران , (اخبار رسمی): این دوره از نمایشگاه ساختمان، BAU 2017، در سال جاری از تاریخ 27 دی لغایت 2 بهمن ماه برگزار می شود.

برگزاری بزرگترین نمایشگاه ساختمان دنیا BAU 2017

به گزارش روابط عمومی آژانس هواپیمایی پیشواز، بائو یک نمایشگاه تجاری و پیشتاز در عرصه معماری، متریال و سیستم های ساختمانی است که هر دو سال یک بار در ماه ژانویه، در شهر مونیخ آلمان برگزار می شود. تمام کسانی که به نحوی با معماری، برنامه ریزی و طراحی سروکار دارند در این نمایشگاه حضور پیدا می کنند.

آینده ساخت و ساز

تولیدکنندگان برجسته و مبتکرین صنعت، محصولات و خدمات خود را در بخش مسکونی و تجاری در زمینه ساختمان های نوساز و بازسازی ساختمان های قدیمی به نمایش می گذارند. بدین ترتیب آنها دورنمایی قابل لمس از آینده و راه حل هایی مبتکرانه ارائه می دهند و باعث ایجاد انگیزه در انجام فرآیند ساخت و ساز می شوند.

تبادلات بین رشته ای

این نمایشگاه باعث همکاری بین رشته های مختلف می شود. بائو همواره مکان مناسبی برای تصمیمات سرمایه گذاران بوده است و به بازدیدکنندگان این امکان را می دهد تا به سهولت وارد بازارهای بین المللی شوند و به دورنمایی واقعی از آینده و همچنین ارزش افزوده ای پایدار دست یابند.

موضوعات و گردهمایی های حرفه ای، این نمایشگاه را به یکی از مهمترین و انگیزشی ترین محل ها برای کل صنعت ساختمان تبدیل کرده است.

آمار و ارقام نمایشگاه در سال 2015

فضای نمایشگاهی به مساحت  183000 متر مربع
حضور بیش از 2000 غرفه دار از 42 کشور
شرکت بیش از 250000 بازدیدکننده از 156 کشور
1282روزنامه نگار
335 گزارش خبری و مقاله در مورد نمایشگاه

موضوعات تحت پوشش نمایشگاه 

سازه، خاک، پی، سنگ، بتن، نوسازی و بازسازی، ماشین آلات ساختمانی، مصالح ساختمانی، نما، پوشش های داخلی، ساختمان پیش ساخته، اتصالات، آجر، درب و پنجره، کاشی و سرامیک و چینی آلات بهداشتی، انواع کفپوش ها، رنگ و رزین، عایق حرارتی و برودتی، خدمات مشاوره، فلزات ساختمانی، انرژی در ساختمان، چوب و پلاستیک و شیشه، سازه های چوبی.

آژانس هواپیمایی پیشواز، به عنوان بزرگترین برگزارکننده تورهای نمایشگاهی، این دوره نیز همچون ادوار پیشین، مجری مستقیم تور بازدید از نمایشگاه BAU آلمان است. سال ها تجربه پیشواز در برگزاری تورهای اروپایی و به ویژه نمایشگاهی، یقیناً می تواند سفری خاطره انگیز و بی دغدغه را برای شما رقم بزند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس هواپیمایی پیشواز

آژانس هواپیمایی پیشواز با نام ثبت شده «پیشواز آسیا » فعالیت خود را از سال 1377 با اخذ مجوز از سازمان ایران گردی و جهان گردی آغاز کرد. این شرکت فعالیت خود را با برگزاری تورهای نمایشگاهی و اعزام هیئت های تجاری و علمی آغاز کرده و امروز نیز به عنوان اولین و بزرگترین مجری تورهای نمایشگاهی شناخته می شود. ضمن آنکه این شرکت در کنار تورهای نمایشگاهی، از همان ابتدا برگزاری تورهای سیاحتی به مقاصد اروپایی را در دستور کار خود قرار داده بود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]