اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950901186886416

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی خبر داد

نمایش فیلم های جشنواره بین المللی فجر در تبریز

کد: 13950901186886416

https://goo.gl/IP3mmZ

، تبریز , (اخبار رسمی): معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از نمایش همزمان فیلم های جشنواره بین المللی فیلم فجر در تبریز خبرداد.

نمایش فیلم های جشنواره بین المللی فجر در تبریز

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شهرداری تبریز، علی محرمی گفت: 20 فیلم راه یافته به بخش مسابقه جشنواره فیلم بین المللی فجر در دو فصل (سکانس) در تبریز به نمایش درمی آید و جدول زمان دقیق و مکان نمایش فیلم ها نیز اعلام خواهد شد.

وی افزود: این برنامه با هدف نشاط بخشی فرهنگی بین مردم به خصوص جوانان و تقویت جایگاه سینما و تشویق عموم به حضور در سینما برای بهره گیری از آخرین تولیدات سینمایی و خلاقیت هنرمندان برگزار می شود.
محرمی، دهه فجر انقلاب اسلامی را فرصتی برای مرور و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و افزود: این اداره کل با تلاش مضاعف و با برگزاری این جشنواره و همچنین جشنواره های دیگر با موضوعیت و محوریت دهه فجر دین خود را در برپایی هر چه باشکوهتر جشن های مردمی کشور ادا می کند.

وی با اشاره به نقش و اهمیت سینما در رشد و تعالی فرهنگ عمومی گفت: این اداره کل با برگزاری برنامه های دیگر فرهنگی در دهه فجر انقلاب اسلامی در هر چه مردمی کردن و مشارکت دادن اصحاب فرهنگ و هنر و اندیشه استان نقش عمده ای را ایفا می کند.
نمایش همزمان فیلم های جشنواره بین المللی فجر در تبریز با همکاری انجمن سینماگران آذربایجان شرقی و انجمن سینمای جوان دفتر تبریز انجام می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تبریز

تَبْریزْ یکی از شهرهای بزرگ ایران و مرکز استان آذربایجان شرقی است. این شهر بزرگ‌ترین شهر منطقه شمال غرب کشور و قطب اداری، ارتباطی، بازرگانی، سیاسی، صنعتی، فرهنگی و نظامی این منطقه شناخته می‌شود. براساس آخرین سرشماری مرکز آمار ایران که در سال 1390 صورت گرفته، شهر تبریز با جمعیتی بالغ بر 1494998 نفر چهارمین شهر پرجمعیت ایران پس از شهرهای تهران، مشهد و اصفهان محسوب می‌شود. این شهر به‌دلیل جای‌دادن بسیاری از کارخانجات مادر و بزرگ صنعتی در خود و نیز وجود بیش از 600 شرکت قطعه‌ساز در آن، دومین شهر آلوده و نیز دومین شهر صنعتی کشور پس از تهران به‌شمار می‌رود و به‌دلیل صنعتی‌بودن، یکی از مهم‌ترین شهرهای مهاجرپذیر ایران محسوب می‌شود. پس از بهره‌برداری از آزادراه نبی‌اکرم، میزان مسافرپذیری تبریز روبه افزایش نهاد و این شهر پس از مشهد به‌عنوان دومین شهر مسافرپذیر کشور مطرح شد. به‌جهت ریشه‌کنی تکدی‌گری از تبریز، این شهر به‌عنوان شهر بدون گدا شناخته می‌شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر