اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950902187506508

به همت دفتر ITDO با معرفی چهار طرح سرمایه گذاری برگزار شد

سومین رویداد باشگاه توسعه سرمایه گذاری

کد: 13950902187506508

https://goo.gl/VwpBHV

، اصفهان , (اخبار رسمی): بزرگترین رویداد سرمایه گذاری استان اصفهان به همت دفتر توسعه سرمایه گذاری و فناوری اصفهان (ITDO) با معرفی چهار طرح قابل سرمایه گذاری در سالن همایش های بین المللی اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.

سومین رویداد باشگاه توسعه سرمایه گذاری

بزرگترین رویداد سرمایه گذاری استان اصفهان توسط ITDO اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از دفتر توسعه سرمایه گذاری اصفهان، علی صفرنورالله رییس دفتر توسعه سرمایه گذاری و فناوری اصفهان (ITDO) در ابتدای این رویداد گفت: اتاق بازرگانی اصفهان در طول سالهای گذشته به دنبال توسعه بازار بنگاه‌های کوچک و متوسط (SME)استان اصفهان بوده در این راستا دو مرکز SPX  و ITDO را راه اندازی کرده است.

وی یکی از چالش کارآفرینان را پیدا کردن سرمایه گذاری برای طرح های خلاق و نوآور برشمرد و گفت: دفتر توسعه سرمایه گذاری و فناوری اصفهان در تلاش است که با برگزاری  رویدادهای بزرگ جذب سرمایه گذاری، زمینه جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی را فراهم سازد.

مشاور سرمایه گذاری اتاق بازرگانی اصفهان با اشاره به برگزاری دو رویداد قبلی این باشگاه گفت:طرح های ارایه شده در این باشگاه پس از بررسی در جلسات شورای سیاست گذاری  دفتر توسعه سرمایه گذاری و فناوری به این این رویداد ارایه می‌شود.

برایان پورتلی کارشناس ارشد یونیدو در این رویداد با اشاره به راه اندازی دفتر توسعه سرمایه گذاری  و  فناوری  ITDO  و مرکز مبادلات پیمانکاری فرعی spx در اتاق بازرگانی اصفهان را گامی موثر در برقرای ارتباط بین صاحبان ایده و سرمایه گذاران و کارافرینان دانست و گفت: بر اساس قرارداد اتاق بازرگانی اصفهان با یونیدو این دو دفتر زیر نظر این سازمان ین المللی قرار می گیرد و از کلیه خدمات مشاوره ایی و ارتباطی آن بهره مند می شود .

وی هدف از راه اندازیITDO در کشورها را تسهیل بخشیدن به ارتباط افراد خلاق و تولیدکنندگان وسرمایه گذاران برشمرد  و گفت: ایجاد شبکه ارتباطی گسترده بین کشورها زمینه برقراری ارتباط بین  کارآفرینان و سرمایه گذاران را فراهم می کند.
پورتلی جمع آوری اطلاعات و به روز نگه داشتن آن در شبکه ارتباطی را یکی از وظایف یونیدو برشمرد و گفت:برگزاری نمایشگاه های سالانه زمینه برقراری ارتباط بین طرح ها خلاق و سرمایه گذاران از سراسر جهان فراهم می سازد.
وی اضافه کرد: شبکه ارتباطی یونیدو این فرصت به همه سرمایه گذاران و کارافرینان می دهد که از اطلاعات به روز در نقاط مختلف جهان استفاده کنند و بازار محصول و خدمات خود را گسترش دهند.

مسئول واحد ITDO اتاق بازرگانی اصفهان ضمن تشکر از حضور گرم تک تک  فعالان اقتصادی در این رویداد خواستار مشارکت فعال این بزرگان در مذاکرات B2B شد. پویان رحیمی بستر شبکه UNIDO را فرصتی مناسب برای جذب سرمایه گذار خارجی دانست.

در ادامه این رویداد اعضای شورای سیاست گذاری دفتر توسعه سرمایه گذاری و فناوری اصفهان از کارافرینان و صاحبان چهار طرح دعوت کردند در مدت 10 دقیقه به ارایه طرح خود بپردازند .

تبدیل مواد نایلون بازیافتی به کیسه زباله
در این طرح مراحل بازیافت مواد نایلون به صورت ابتدا شستشوی مواد جمع آوری شده است و سپس گرانول کردن ماده و نهایتا تبدیل به محصولات مختلف با استفاده از ذوب کردن ماده دارد که ویژگی های محصول آن مشابه ماده نو می باشد. کیسه زباله پلاستیکی یکی از محصولاتی پرکاربردی که می توان از نایلون مخلوط بازیافتی تولید کرد.سرمایه مورد نیاز اجرای این طرح 2 میلیارد تومان است.

کوتاه کننده لینک آواد (شورت لینک آواد )
 در این طرح ایجاد بستر تبلیغاتی جدید جهت صاحبین کسب و کار و از طرفی ارایه خدمات کوتاه کننده لینک برای کاربران و ایجاد درآمد برای آنها  مورد توجه قرار گرفته است. بستر تبلیغاتی ، سرویس کوتاه کننده لینک کسب و  کار اینترنتی  از نتایج اجرای این طرح است .سرمایه مورد نیاز این طرح 200 میلیون تومان است .

آچار بکس خورشیدی
آچار بکس خورشیدی با مکانیزم منحصر بفرد خود این امکان را فراهم ساخته است که بتواند اندازه ای مختلف برای باز و بسته کردن پیچ و مهره های مختلف را برای همه میسر گرداند و نیاز به ابزارآلات با سایزهای مختلف برای هر پیچ و مهره بصورت اختصاصی نیست و کاربری آن برای انواع ابزارآلات صنعتی -ساختمانی -پزشکی تولیدی صنعتی است . سرمایه مورد نیاز این طرح 4 میلیارد تومان است .

تولید و صادرات انواع سنگ های مصنوعی و پلیمری
تولید انواع سنگ های مصنوعی و پلیمری گامی در راستای توجه به نیاز بازار، گرایش جهانی به سوی استفاده از تکنولوژی های برتر، حفاظت از محیط زیست و رشد صنعت ساختمان می باشد که تکمیل کننده آن صادرات و فروش گسترده این محصولات و دیگر دستاوردهای نوین صنایع ساختمان است.

انواع سنگ فرش، سنگ نما، جدول سنگ مصنوعی ، مبلمان شهری، انواع محصولات دکوراتیو  با استفاده از  تکنولوژی سنگ مصنوعی،صفحه کانتر، سینک و روشویی سنگ پلیمری، انواع کفپوش های یک تک از مشتقات این نوع سنگ است.سرمایه مورد نیاز این طرح 5/2 میلیارد تومان است.
در پایان رویداد هر یکی از صاحبان  طرح های ارایه شده در قالب یک میز به مذاکره با سرمایه گذاران پرداختند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دفتر توسعه سرمایه گذاری و فناوری ITDO

دفتر توسعه سرمایه گذاری و فناوری با هدف ایجاد ارتباط بین کارآفرینان صاحب ایده و طرح با صاحبان سرمایه ، شیوه ها و منابع نوین تامین سرمایه طرح ها و پروژهای سرمایه گذاری به عنوان یکی از واحدهای اجرایی اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی اصفهان تشکیل شده است . فuالیت های این دفتر به منظور ارزیابی همه جانبه طرح های سرمایه گذاری پیش از ارائه به سرمایه گذار و همراهی سرمایه گذار در گزینش طرح های پیشنهادی سازماندهی می گردد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش