اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950923200565315

«بسپار» خدمات تخصصی ارائه می‌دهد

بسته پیشنهادی تبلیغ و بازاریابی دراملاک و ساختمان

کد: 13950923200565315

https://goo.gl/vFlMs5

، تهران , (اخبار رسمی): تشریح و توضیح کامل یک کالا یا سرویس نیازمندمعرفی مزایا و مشخصات آن است اما اگر این معرفی به طور غیر مستقیم ولی کامل باشد، یکی از موثرترین راه های معرفی کسب و کار خواهد بود.

بسته پیشنهادی سایت بسپار

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی گروه مشاورین بسپار، یکی از مناسب ترین راه های تبلیغاتی و برندسازی برای معرفی کالا و خدمات خود در دنیای تبلیغات و بازاریابی، رپورتاژ آگهی است که در قالب یک متن و گزارش خبری از کالا یا خدمات از طرف مسئولین شرکتی و بنگاه اقتصادی به رسانه های مجازی و مطبوعات ارائه می شود.
در این حوزه، فراهم آوردن شرایط مناسب و سایتی تخصصی در زمینه املاک و صنعت ساختمان، می‌تواند محل مناسبی برای معرفی خدمات و محصولات در حوزه صنعت ساختمان باشد. 
از همین رو، چنانچه برای معرفی شرکت، خدمات و کالای ساختمانی خود نیاز به معرفی بهتر و تخصصی دارید، می توانید آن را در قالب یک رپورتاژ آگهی برای ما ارسال کرده تا در بخش "تازه های صنعت ساختمان"، قرار گیرد.

گفتنی است درحال حاضر، این مجموعه آمادگی همکاری با شرکت ها و سایت های بزرگ تبلیغاتی و خصوصا" مرتبط با صنعت ساختمان، را دارد ومخاطبین، می‌توانند به طور مستقیم و یا در صورت تمایل از طریق سایت بسپار، اقدام به دریافت مشاوره و درج تخصصی کسب و کار خود در سایتهای ذکر شده داشته باشند.

لیست همکاران در سایت، قابل مشاهده و هر ماهه، بروزرسانی می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه مشاورین بسپار

بسپار، رسانه آنلاین تبلیغاتی، بازاریابی و فروش اینترنتی در صنعت ساختمان (همکاری با کارخانه ها و تولیدکننده ها، کلینیک ها و فروشگاه های آنلاین ساختمانی جهت افزایش فروش بازدید ؛ خرید و فروش اینترنتی کالا و متریال ساختمانی)

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]