اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950929202465811

علی اصغر احمدی، مشاور رئیس جمعیت هلال‌احمر شد

کد: 13950929202465811

https://goo.gl/s6KAC8

، تهران , (اخبار رسمی): علی‌اصغر احمدی در حکمی از سوی رئیس جمعیت هلال‌احمر به عنوان مشاور رئیس جمعیت هلال‌احمر منصوب شد.

علی اصغر احمدی، مشاور رئیس جمعیت هلال‌احمر شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر، امیرمحسن ضیائی در حکم انتصاب  علی‌اصغر احمدی به عنوان مشاور رئیس جمعیت هلال‌احمر آورده است: «با تشکر و قدردانی از زحمات و خدمات آن برادر گرامی در دوران خدمت در سمت دبیرکل جمعیت هلال‌احمر و انجام اقدامات شایان توجه در این مدت و ضمن تبریک انتصاب جنابعالی به سمت معاون سیاسی وزیر کشور و نظر به تعهد، شایستگی و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان «مشاور رئیس جمعیت هلال‌احمر» منصوب می‌شوید.
ماموریت‌های متعدد و گسترده جمعیت، به‌کارگیری ظرفیت‌های مختلف برای نیل به اهداف آن را ضروری کرده است. از این رو انتظار دارم جنابعالی با بهره‌گیری از توان علمی و تخصصی خود، کمک‌های فکری و راهکارهای اجرایی خود را همسو با خدمت‌رسانی بهتر، در اختیار جمعیت قرار دهید. بالندگی و توفیق روزافزون شما را در خدمت به مردم شریف ایران در جهت اهداف والای جمعیت از درگاه خداوند یگانه و مهربان مسئلت دارم.»

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جمعیت هلال احمر

پس از پیروزی انقلاب‌‌اسلامی و در سال 1359 دولت ایران با ارسال نامه‌ای به دولت سوئیس به عنوان امین و نگاهدارنده قراردادهای چهارگانه ژنو، اعلام کرد که استفاده از شیر و خورشید سرخ را به حالت تعلیق درآورده و به جای آن از نشان هلال‌احمر استفاده خواهد کرد. از آن پس جمعیت شیر و خورشید سرخ ایران به جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران تغییر نام یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان