اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951006207975700

من صدای «بختگان» هستم

کد: 13951006207975700

https://goo.gl/2EIx6f

، تهران , (اخبار رسمی): اطمینان دارم با همکاری هنرمندان تئاتر صدایمان رساتر در حمایت از بختگان می‌شود.

من صدای «بختگان» هستم

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، رضا  کیانیان ،بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون  در یادداشتی نوشت :چند روز پیش آقای سعید اسدی اعلام کردند جشنواره تئاتر فجر به پویش«من صدای آب هستم» پیوست! و ادامه دادند: «این پویش اجتماعی و فرهنگی، کنشی مدنی در هشدار به بحران کم آبی و برانگیزاننده هوشیاری اجتماعی برای تدبیر همگانی در این باره است. تا کنون تعدادی از هنرمندان و کنشگران اجتماعی به این پویش پیوسته‌اند و جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر نیز برای گسترده نمودن این پویش از فرصت‌های موجود خود برای اهمیت بخشیدن بیشتر به این حرکت خیرخواهانه بهره خواهد برد».

به ایشان خوش آمد می‌گویم و اطمینان دارم با همکاری هنرمندان تئاتر صدایمان رساتر می‌شود و همچنین شبکه اجتماعی افسران هم حمایت خود را از پویش «من صدای آب هستم» اعلام کرد.حل این مشکل ملی، نیازمند همیاری و همدلی همه اقشار جامعه از هر طیف و گرایش اعتقادی و سیاسی، چهره‌های مطرح کشور، فعالان اجتماعی، نخبگان علمی و مسئولان است. 

چراکه هر کدام می‌بایست با عزمی ملی آستین همت و تلاش بالا بزنند و نقش خود را در مسیر عبور از بحران آب ایفا کنند.وحدت و همدلی در کشور آرزو و مطلوب بسیاری از دغدغه مندان این مرز و بوم است. سعه صدر داشتن در مقابل مخالف و تکیه بیشتر بر اشتراکات به جای اختلافات دو عنصر کلیدی ایجاد همدلی است که اگر همه به آن پایبند باشیم می‌توان فارغ از جنجال‌های سیاسی و قبیله ای همگرا شد و برای رفع مسائل و دغدغه‌های مشترک ملی در یک مسیر متعالی گام برداشت.به ایشان هم با این هدف متعالی خوش آمد می‌گویم و امیدوارم همان طور که بالای بیانیه حمایتشان آورده اند برای حل بحران آب قطره قطره دریا شویم.

خوشبختانه کمپین‌های اجتماعی این روزها در حال اوج گیری هستند و با خبر شده ام که حامیان «دریاچه بختگان» با ایجاد کمپین«ما صدای بختگان هستیم» گام بسیار مؤثرى در همصدایی و همدلی برداشته اند.فعالیت‌های روزافزون این کمپین مردمی و جلب حمایت بزرگان منطقه نمونه بسیار خوبی ست برای هموطنانی که در مناطق خودشان با مشکل آب روبه رو هستند.این بهترین و مسالمت آمیزترین روشی است که می‌توانیم صدای خود را به گوش مسئولان امر برسانیم و به آنها بگوییم که ما نگران منابع طبیعی کشورمان هستیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان حفاظت محیط زیست

تخریب محیط زیست و بهره برداری بیش از حد منابع در کشور ما نیز همانند بسیاری از کشورهای جهان در طی قرن گذشته، چشمگیر بوده و تسریع در این روند در سال 1335 منجر به تشکیل دستگاهی مستقل به نام کانون شکار ایران، با هدف حفظ نسل شکار و نظارت بر اجرای مقررات مربوط به آن شد. در سال 1346 در پی تصویب قانون شکار و صید، سازمان شکاربانی و نظارت بر صید جایگزین کانون فوق شد. بر اساس قانون اخیر، سازمان شکاربانی و نظارت بر صید، مرکب از وزیران کشاورزی، دارایی، ‌جنگ و شش نفر از اشخاص با صلاحیت بود. بر اساس ماده 6 قانون فوق، وظایف سازمان شکاربانی و نظارت بر صید از محدوده نظارت و اجرای مقررات ناظر بر شکار فراتر رفته و امور تحقیقاتی و مطالعاتی مربوط به حیات‌وحش کشور، تکثیر و پرورش حیوانات وحشی و حفاظت از زیستگاه آنها و تعیین مناطقی به عنوان پارک وحش و موزه‌های جانورشناسی را نیز در بر گرفت. در سال 1350 نام سازمان شکاربانی و نظارت بر صید به “سازمان حفاظت محیط زیست و نام شورای‌عالی شکاربانی و نظارت بر صید به “شورای‌عالی حفاظت محیط زیستف تبدیل شد و امور زیست‌محیطی از جمله پیشگیری از اقدامهای زیانبار برای تعادل و تناسب محیط زیست نیز به اختیارات قبلی آن افزوده شد. در سال 1353 پس از برپایی کنفرانس جهانی محیط زیست در استکهلم و با تصویب قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست در 21 ماده، این سازمان از اختیارات قانونی تازه‌ای برخوردار شد و از نظر تشکیلاتی نیز تا اندازه‌ای از ابعاد و کیفیت سازگار با ضرورتهای برنامه‌های رشد و توسعه برخوردار شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

محیط زیست