اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951014214096066

«مرضیه» منتخب جشنواره فیلم های کوتاه لندن

کد: 13951014214096066

https://goo.gl/QKny5A

، تهران , (اخبار رسمی): فیلم کوتاه «مرضیه» به کارگردانی درناز حاجیها بعنوان فیلم برگزیده جشنواره فیلم های کوتاه لندن انتخاب شد.

«مرضیه» منتخب جشنواره فیلم های کوتاه لندن

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مشاور رسانه ای فیلم، «مرضیه» توسط مدرسه فیلمسازی لندن و مستانه مهاجر  تهیه شده است و اولین اکران عمومی آن در  ICA 15 ژانویه مصادف با 26 دی ماه خواهد بود .

«مرضیه» نوشته ی مرتضی فرشباف و درناز حاجیها است و داستان زندگی زنی بنام مرضیه را روایت می کند که به همراه همسرش امیر به مراسم ختم یکی از بستگانش می رود و اتفاقی رخ می دهد که در مسیر برگشت رابطه مرضیه و امیر دیگر مانند قبل نیست...

سپیدار تاری، شهدیار شکیبا، دیبا حاجیها بازیگران این فیلم هستند.

گفتنی است جشنواره فیلم کوتاه لندن امسال چهاردهمین دوره خود را سپری می کند.

عوامل«مرضیه»عبارتند از:

نویسندگان:درناز حاجیها و مرتضی فرشباف(بر اساس طرحی از درناز حاجیها)، کارگردان:درناز حاجیها، مدیر فیلمبرداری : معین مطلبی، تدوین : مستانه مهاجر، صدابردار : وحید مقدسی، مدیر تولید : هادی سعیدی، طراح صحنه و لباس : بهنام معتمدی ،صداگذاری : علیرضا علویان،  تهیه کنندگان : مستانه مهاجر، طیوب حسین

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز رویدادهای اخبار رسمی

مرکز رویدادهای اخبار رسمی یکی از دپارتمان های اخبار رسمی است که با هدف انتشار اخبار و وقایع مرتبط با همایش ها، جشنواره ها و رویدادهای مختلف در حوزه های متنوع (اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی )در دنیا و ایران ایجاد شده است. در این مرکز تلاش دائمی می شود تا مخاطبان نخستین نیوزوایر ایران(اخبار رسمی) از تحولات و رویدادهای مهم صنایع و حوزه های خدماتی مختلف با خبر باشند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر