اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951015214136119

از خیال تا واقعیت

خانه‌های هوشمند سال ۲۰۱۷ چگونه است

کد: 13951015214136119

https://goo.gl/WDzG7k

، تهران , (اخبار رسمی): در میان تمام هیاهوی حال حاضر صنعت فناوری، حوزه‌ای که بزرگ‌ترین شکاف را میان خیال و واقعیت دارد، خانه‌های هوشمند است اما آنچه که ما در خیال خود انتظار می‌کشیم، خانه‌ای تمام‌اتوماتیک است که خود به امور خود رسیدگی کند.

خانه‌های هوشمند، سال ۲۰۱۷

به گزارش اخبار رسمی به نقل از آی‌او‌تی‌تی، زمان آن نرسیده که رباتی خدمتکار میان خانه شما گشت زنی کند و تمامی امور خانه را بررسی و مشکلات آن را برطرف کند اما فعلا می‌توانید دستیاری مجازی‌ داشته تا در امور زندگی به شما کمک کرده و هم سرگرمتان کنند.

در میان تمام هیاهوی حال حاضر صنعت فناوری، احتمالا حوزه‌ای که بزرگ‌ترین شکاف را میان خیال و واقعیت دارد، خانه‌های هوشمند است اما آنچه که ما در خیال خود انتظار داشته و در رابطه با آن خیال‌بافی‌هایی هم کرده‌ایم، خانه‌ای تمام‌اتوماتیک است که خود به خود تمام امور خانه را رسیدگی کند؛ یعنی رباتیاتوماتیکی که خرید کند، در مصرف بهینه انرژی کمک کند و امورات روزمره خانه را انجام دهد اما تا به امروز بیشترین چیزی که از آن خانه ریایی دستمان آمده، کنترل از راه دور است نه اتوماسیون!

حتی اگر تا خانه هوشمند رویایی‌مان فاصله زیادی هم داشته باشیم، بی‌شک در سال ۲۰۱۷ چند قدم به خواسته خود نزدیک‌تر خواهیم شد. 

آنچه در ادامه آمده، فهرستی است از وعده‌هایی که سال آینده محقق می‌شوند و وعده‌هایی که از قلم می‌افتند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آی‌اوتی‌تی iott

آی‌اوتی‌تی(iott.ir) جامع‌ترین مرجع اینترنت اشیاء در ایران،دریچه‌ای است رو به دنیای فناوری‌های نوین. آی‌اوتی‌تی بر آن است تا دانش و تکنولوژی روز را با مخاطب سهیم شده و سهمی در رشد و توسعه آن داشته باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]