اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960319251396119

تحول صنعت گردشگری با تکنولوژی اینترنت اشیا

به هتل هوشمند خوش آمدید!

کد: 13960319251396119

https://goo.gl/hwHbRt

، تهران , (اخبار رسمی): در این ویدئو کوتاه، می‌بینیم که اینترنت اشیا و هتل‌های هوشمند چطور گردشگری را متحول می‌سازند.

هتل هوشمند

هتل هوشمند، مسافران را از روی گوشی هوشمندشان و با استفاده از سنسورهای اینترنت اشیا، شناسایی می‌کند و رسیدن آن‌ها را به کارکنان هتل خبر می‌دهد.

اینترنت اشیا و به وجود آمدن تعبیری تحت عنوان “هتل هوشمند”، می‌تواند صنعت و تجربه گردشگری را به طور چشم‌گیری بهبود بخشد. اینترنت اشیا، تکنولوژی محقق‌کننده ناممکن‌ها است.

اما این تکنولوژی چطور با ایجاد هتل‌های هوشمند به صنعت گردشگری کمک می‌کند؟

با کمک تکنولوژی‌های جدید، مهمان‌های هتل می‌توانند پیش از رسیدن به هتل، پارکینگ خود را رزرو کنند. یک هتل هوشمند هیچ وقت مشکل مدیریت  پارکینگ نخواهد داشت!
هتل هوشمند، مسافران را از روی گوشی هوشمندشان و با استفاده از سنسورهای اینترنت اشیا، شناسایی می‌کند و رسیدن آن‌ها را به کارکنان خبر می‌دهد. کارکنان پذیرش با داشتن اطلاعات مهمان، می‌توانند به نحوی بهتر به استقبال او بروند.
هتل هوشمند ساکنانش را از طریق گوشی هوشمند به اتاق‌های خود هدایت می‌کند. قفل‌های هر اتاق مجهز به تکنولوژی اینترنت اشیاست  و به راحتی و  بدون نیاز به کلید با گوشی هوشمند فرد باز می‌شوند.

اما جذابیت یک هتل هوشمند درست زمانی که به اتاق خود وارد می‌شوید تازه به چشم می‌آید!

چراغ‌هایی که خود به خود با ورود شما روشن می‌شوند، دمای اتاق که بسته به شرایط هوشمندانه تغییر می‌کند، پرده‌هایی که کنار رفته تا منظره را ببینید یا بسته می‌شوند تا در تاریکی و آرامش استراحت کنید. یک لحظه صبر کنید! این صدای آهنگ مورد علاقه شما نیست که از اتاق به گوش می‌رسد؟ چرا! همان موسیقی است! اتاق شما در یک هتل هوشمند، شما را می‌شناسد و همه این‌ها به لطف تکنولوژی اینترنت اشیا امکان‌پذیر است.
سنسورها و گجت‌های اینترنت اشیا فقط مختص به مسافران نیست. این تکنولوژی کارکرد پرسنل و مدیریت هتل را در تمامی بخش‌ها بهبود می‌بخشد. از آشپزخانه، انبار و رخت‌شوی‌خانه گرفته تا اتاق کنفرانس، باشگاه ورزشی و فضاهای تفریحی هتل، همه تحت تاثیر تکنولوژی اینترنت اشیا و مفهوم اتوماسیون قرار خواهند گرفت.

در این ویدئو کوتاه، می‌بینیم که اینترنت اشیا و هتل‌های هوشمند چطور گردشگری را متحول می‌سازند.

 

ویدئوهای بیشتر در iott.ir مرجع اینترنت اشیا در ایران

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آی‌اوتی‌تی iott

آی‌اوتی‌تی(iott.ir) جامع‌ترین مرجع اینترنت اشیاء در ایران،دریچه‌ای است رو به دنیای فناوری‌های نوین. آی‌اوتی‌تی بر آن است تا دانش و تکنولوژی روز را با مخاطب سهیم شده و سهمی در رشد و توسعه آن داشته باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]