اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951104225076796

در بیست و هشتمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی کارگران کشور رقم خورد

نایب قهرمانی تیم هندبال کارگران استان بوشهر

کد: 13951104225076796

https://goo.gl/Q9wzmL

، بوشهر , (اخبار رسمی): بیست و هشتمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی کارگران کشور با شرکت 6 تیم از روز یکشنبه 26 دی ماه در مجموعه ورزشی صفاییه اصفهان برگزار شد.

نایب قهرمانی تیم هندبال کارگران استان بوشهر

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر،  بیست و هشتمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی کارگران کشور با شرکت 6 تیم از روز یکشنبه 26 دی ماه در مجموعه ورزشی صفاییه اصفهان برگزار شد.

این مسابقات با حضور 2 نماینده از اصفهان، لرستان، مرکزی، یزد و تیم هندبال کارگری استان بوشهر به صورت دوره ای پیگیری شد.

بر اساس این گزارش ، در پایان 3 روز رقابت هندبالیست‌های کارگر تیم توکا فولاد اصفهان میزبان مسابقات، با 8 امتیاز قهرمان رقابت ها،تیم هندبال کارگران استان بوشهر شگفتی‌ساز رقابت‌ها با 6 امتیاز مقام دوم و تیم مرکزی نیز با 3 امتیاز برسکوی سومین مسابقات ایستاد.

مراسم اختتامیه مسابقات با حضور بیژن شفیع خراسانی رئیس فدراسیون ورزش کارگری کشور برگزار و با اهدای لوح،مدال و کاپ قهرمانی به 3 تیم برتر تقدیر شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعى قانون تشکیل وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در جلسه علنی روز چهارشنبه مورخ هشتم تیرماه یکهزار و سیصد و نود مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ 11/4/1390 به تأیید شورای نگهبان رسید: ماده واحده ـ به موجب این قانون از ادغام سه وزارتخانه تعاون، کار و امور اجتماعی و رفاه و تأمین وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی تشکیل می‌شود و کلیه وظایف و اختیاراتی که طبق قوانین برعهده وزارتخانه و وزیر یادشده بوده است به وزارتخانه جدید و وزیر آن منتقل می‌شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش