اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951106227154763

آغاز همکاری «ویا دولوپرز» با پی‌پینگ

هوشمندانه‌ از خدمات پرداخت پی‌پینگ استفاده کنید

کد: 13951106227154763

https://goo.gl/FHtcKF

، تهران , (اخبار رسمی): استارتاپ «ویا دولوپرز» پلتفرمی را ایجاد کرده که با مراجعه به آن می‌توانید مهارت برنامه‌نویسی خود را در حوزه اسمارت فون ها افزایش دهید. و اکنون با همکاری «ویا دولوپرز» و پی پینگ، این امکان به وجود آمده که خدمات پرداخت پی پینگ را دقیق تر بشناسید و به صورت حرفه ای تری از آن در کسب وکارتان بهره گیرید.

آغاز همکاری «ویا دولوپرز» با پی‌پینگ

اکنون می‌توانید ویدیوهای آموزشی پی‌پینگ را از طریق سایت های مختلف مانند سایت ویا‌دولوپرز، آپارات و فرانش مشاهده کنید

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی پی پینگ، امروزه حجم زیاد استفاده از اسمارت فون ها و اپلیکیشن ها و از طرفی کمبود توسعه‌دهندگان آن، باعث شده که قیمت این دست پروژه‌ها و اپلیکیشن ها رقم‌های سرسام‌آور و بالایی داشته باشد و این اتفاق، بهترین بازار را برای توسعه‌دهندگان به وجود آورده تا بتوانند خود را به لحاظ موقعیت اجتماعی و اقتصادی به حد بالایی برسانند .

استارتاپ «ویا دولوپرز» (wiadevelopers.com)، با درک این موضوع ، پلتفرمی را ایجاد کرده که هرکسی با مراجعه به آن می‌تواند مهارت برنامه‌نویسی خود را در حوزه اسمارت فون ها افزایش داده و گوی رقابت را از رقبای خود برباید .

به نقل از محمد باقری نیا هم بنیان‌گذار و مدرس سایت، ویا دولوپرز با تمرکز به‌صورت تخصصی بر حوزه اسمارت فون ها سعی بر این دارد که بتواند تمامی مباحث مربوط به آن را پوشش دهد و کاربران با مراجعه به این سایت می‌توانند به‌روزترین و بهترین مباحث مربوط به اسمارت فون ها را به دست آورند. همچنین این سایت، به‌منظور حمایت از سرویس‌های مرتبط داخل کشور، بنا بر انتشار آموزش‌هایی در ارتباط با سرویس‌های بومی به‌صورت رایگان، برای کاربران دارد.

همچنین بشیر صالحی یکی از مؤسسین و مدیر فنی سایت با تأکید بر اهداف تأسیس سایت اضافه کرد: ویا دولوپرز کار خود را در حال حاضر با اندروید شروع کرده است ولی در آینده با افزودن مباحث دیگر، پلتفرم خود را کامل‌تر خواهد کرد.

یکی دیگر از اهداف این سایت آموزش کاربردی برنامه‌نویسی و تعامل دوستانه با کاربران می‌باشد که در این راستا ویدئوهایی تحت عنوان «فیلمک»، که شامل رایج‌ترین سؤالات و مشکلات برنامه نویسان و کاربران تازه‌کار سایت می‌باشد، به‌صورت رایگان تولیدشده است تا کاربران هیچ‌گونه دغدغه‌ای در یادگیری مباحث مربوطه نداشته باشند.

شایان‌ذکر که ویا دولوپرز از همکاری با سرویس‌های داخلی نوپا حمایت می‌کند و علاقه‌مند‌است که بستری مناسب برای انتشار توانمندی‌های افراد فعال در این حوزه باشد.

اکنون با آغاز همکاری ویا دولوپرز و پی‌پینگ، می‌توانید ویدیوهای آموزشی پی‌پینگ را از طریق سایت های مختلف مانند آپارات و فرانش مشاهده کنید، ویدیوهایی برای آموزش و معرفی جدیدترین خدمات پی‌پینگ. برای آشنایی بیشتر با پی‌پینگ و خدمات این سرویس با ما همراه باشید.

پی‌پینگ سرویس پرداختی است برای کسب‌وکارهای خرد که نیاز به سیستم آنلاین و ساده برای دریافت پول از مشتریان از طریق درگاه‌های اینترنتی دارند. در حالت معمول شما باید شماره کارت خود را برای مشتریان بفرستید تا برای شما پرداخت کنند (بیش از 97 ذزصد مردم هنوز از ATM استفاده می‌کنند) و شماره پرداخت را برای شما بفرستند تا تائید کنید و هیچ‌گاه گزارش اتوماتیک از فروشتان ندارید. در این سیستم شما چندین روش برای دریافت پول دارید. می‌توانید از طریق صفحه شخصی‌تان که به‌صورت payping.ir/USERNAME تعریف می‌شود پول دریافت کنید و لینک آن را به‌صورت دلخواه با پرداخت‌کننده به اشتراک بگذارید. اگر محصول یا خدمات مشخصی دارید می‌توانید با استفاده از آیتم مالی قیمت و مشخصات آن را تعریف کنید و در ازای آن یک لینک کوتاه دریافت کنید که می‌توانید به‌طور مثال زیر محصولتان در کانال تلگرام قرار دهید تا کاربران با کلیک بر روی آن حتی بدون خارج شدن از تلگرام از طریق درگاه اینترنتی خریدشان را انجام دهند. حتی می‌توانید فاکتور آنلاین درست کنید و لینک درخواست مبلغ را از طریق SMS و ایمیل برای آن‌ها ارسال کنید. شما گزارش کاملی از دریافتی‌هایتان همیشه دارید. بعد از هر پرداخت، ما اطلاع پرداخت را برای شما ایمیل می‌کنیم و به بات تلگرام پی‌پینگ هم برای شما ارسال می‌کنیم. پی‌پینگ برای تمام دستگاه‌ها با هراندازه‌ای بهینه طراحی‌شده است.

می‌خواهید بدانید نحوه ثبت‌نام و استفاده از این سرویس چگونه است؟ یا بات تلگرامی پی‌پینگ چگونه استفاده از خدمات این سرویس را تسهیل کرده و یا اینکه کسب‌وکاری در شبکه‌های اجتماعی دارید و به دنبال راهی آسان و مطمئن برای دریافت هزینه محصولات و خدمات خود هستید؟

هم‌اکنون می‌توانید برای آشنایی بیشتر با تمام جزییات خدمات پرداخت پی‌پینگ، سری به سایت آپارات (http://www.aparat.com/payping) بزنید و از ویدیوهای معرفی و آموزشی پی‌پینگ استفاده کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پی پینگ (payping)

پی پینگ یک درگاه پرداخت آنلاین است. در پی پینگ هر شخص یا بیزینس درگاه پرداخت خود را دارد. با عضویت در پی پینگ شما نام کاربری برای خود انتخاب می کنید و بعداز آن صفحه هر عضو بصورت payping.ir/username می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]