اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980431387804763

رونمایی از هویت بصری جدید پی‌پینگ

کد: 13980431387804763

http://bit.ly/2LDjzi4

، تهران , (اخبار رسمی): پی‌پینگ، فعالیت خود را چهار سال پیش شروع کرد. از آن روز تاکنون، با یک هویت بصری ثابت، مسیر سخت و پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته‌ است. در طول این مسیر پی پینگ همواره سعی کرده، در کنار مشتریان، به عنوان مهم‌ترین سرمایه کسب‌وکار، با تمام قدرت، به سمت پیشرفت در حرکت باشد و برای بهتر شدن، تغییر کند.

رونمایی از هویت بصری جدید پی‌پینگ
رونمایی از هویت بصری جدید پی‌پینگ

میل به تغییر و میل به نو شدن، در تک‌تک ذرات جهان مشاهده می‌شود. سکون و عدم حرکت، مرگ تدریجی به دنبال دارد. پی‌پینگ نیز از روز اول متعهد بوده است، در مسیر نوآوری، پیشرفت و رشد، لحظه‌ای ساکن نشود و تنها به حرکت و تغییر سازنده فکر کند. 

از کجا شروع کردیم؟

پی‌پینگ، فعالیت خود را چهار سال پیش، به عنوان یک استارتاپ، از شتابدهنده آواتک در قلب تهران و با هدف ارائه‌ی سرویس پرداخت فردبه‌فرد، شروع کرد. از آن روز تاکنون، با یک هویت بصری ثابت، مسیر سخت و پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته‌ است. در طول این مسیر همواره سعی شده است، در کنار مشتریان، به عنوان مهم‌ترین سرمایه کسب‌وکار، با تمام قدرت، به سمت پیشرفت در حرکت باشد و برای بهتر شدن، تغییر کند. پی‌پینگ، در این مدت، تکامل یافت و سعی کرد نیازهای مالی انواع کسب‌وکارها را بهتر از پیش شناسایی کند و راهکاری جامع برای پرداخت آنلاین کسب‌وکارها ارائه دهد.

رویاهای زیادی در سر داریم

فعالیت در حوزه‌ی فناوری‌های مالی، بیش از هر چیزی، نیازمند اعتمادسازی میان مشتریان و ارائه‌دهنده‌ی خدمات است. در پی‌پینگ، تلاش شده است، در کنار ارائه‌ی راهکارهای متنوع به منظور تسهیل فرآیند پرداخت کسب‌وکارها در بستری امن، احساس اعتماد و اطمینان را در مشتریان ایجاد کند. قرار گرفتن در چارچوب پرداخت‌یاری از سوی بانک مرکزی، مهر تاییدی است بر همه‌ی این تلاش‌ها؛ اما، پس از همه‌ی این تغییرات، دست از تلاش و حرکت به سمت جلو برنداشته و هنوز هم رویاهای زیادی در سر دارد.

پس از بررسی‌های عمیق، آنالیز بازار و همچنین تحلیل رفتار و نظرات جمعی از مشتریان، از طریق برگزاری ساعت‌ها جلسه تمرکز (Focus Group)  و با نظر اعضای تیم، هویت بصری جدیدی برای پی‌پینگ خلق شد. 

المان ■ (Dot) که استعاری است از نقطه‌ی پایانی یک تراکنش موفق، یکی از مهم‌ترین المان‌های موجود در لوگوی جدید PayPing است. پرداخت‌یار پی‌پینگ، متعهد است، پرسرعت‌تر، مدرن‌تر و ایمن‌تر از گذشته، تراکنش‌های مشتریان را به نقطه‌ی پایانی برساند.

پیپینگ امیدوار است، تغییر هویت بصری پی‌پینگ، نقطه‌ی عطفی برای تمام موفقیت‌های آتی باشد. این تغییر هویت، بخشی از استراتژی شرکت پی‌پینگ، برای تاکید بر توانایی‌ها، رشد مستمر و تعهد، نسبت به مشتریان، برای ارائه‌ی خدمات مالی به کسب‌وکارهای آن‌هاست. تغییر هویت بصری همگام با سایر تغییرات، به مجموعه پیپینگ کمک خواهد کرد تا راحت‌تر بتوانند با مشتریان ارتباط بگیرند و حس اعتماد را بیش از پیش در آن‌ها ایجاد کنند.

در پایان، پرداخت‌یار پی‌پینگ، بر خود لازم می‌داند تا از همه‌ی مشتریان که در طی این مسیر همراه آنها بوده‌اند و خواهند بود، تشکر و قدردانی کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پی پینگ (payping)

پی پینگ یک درگاه پرداخت آنلاین است. در پی پینگ هر شخص یا بیزینس درگاه پرداخت خود را دارد. با عضویت در پی پینگ شما نام کاربری برای خود انتخاب می کنید و بعداز آن صفحه هر عضو بصورت payping.ir/username می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]